Ik ben in de echte wereld eerlijk gezegd al een beetje klaar met de industriële look (het was leuk in 1 of 2 steden, of 1 of 2 hippe brouwerijen in een buitenwijk), maar in een pretpark zit ik er al helemaal niet op te wachten.
Het is goedkoop, makkelijk, ongezellig en bij vlagen kil, maar voelt ook niet duurzaam want materialen die snel smoezelig worden. En nee, dat past juist niet bij een rommelig thema als dit. Ik vind juist dat dit soort themagebieden slecht verouderen door het gebruik van goedkoop materiaal en gemakkelijk bij elkaar geraapte rommel als thema.
Bij Lost Gravity gaf het rommelige thema mij nog een beetje een glimlach en kon het voor een keer. Maar deze eenheidsworst is gewoon zonde.
Wij zijn een gezin met twee durfals in huis die langzaam aan naar de juiste lengte groeien om in de grotere achtbanen te mogen. De perfecte nieuwe doelgroep van het park.
Maar ik verwacht juist als gezin wel een net en leuk park met aanstekende thema's. En daarin slaan ze zó de plank mis met dit thema.