Ik zou dit enorm toejuichen!, heb het park ruim 3 weken geleden bezocht en ik moet zeggen het park ligt er prachtig bij in de basis, het park is naar mijn idee een van de mooist ontworpen parken (vanaf 0) van Europa.
Het park heeft destijds van Universal, mooie toevoegingen gekregen zoals FiestaVentura, en TempelFuego, en het waterpark en niet te vergeten de simulator, inmiddels heeft het park er een mooie nieuwe coaster bij, een nieuw 3e park (waar we over de inhoud kunnen discussiëren).
Persoonlijk denk ik als US weer een meerderheidsbelang gaat krijgen het park er alleen op vooruit gaat, nieuwe LP's kunnen toegevoegd worden, maar vooral de kwaliteit zal omhoog gaan!.
En van het LaLiga "gedeelte" heb je in mijn ogen geen last, tot op heden (en hoop dat dat zo blijft) heb je alleen bij de ingang het horecagebeuren van LaLiga, en op sommige plekken in het park vind je QR codes die je kan scannen om iets te doen.
Toverland overnemen zou ik persoonlijk als UA niet doen, dan heb je slechts een park, waar je ontzettend veel moet investeren om dit 2 a 3 dagen vullend te maken want hotels zijn (nog) er niet en het klimaat in het resort in Salou is natuurlijk vele malen beter dan in Nederland, tevens heb je in Salou een resort liggen waar je je makkelijk 3 tot 4 dagen kan vermaken als je alle gates doet.