sanderd heel goed te doen, alleen de waterattracties hadden (vooral later op de dag) standaard een lange rij door de warmte. Wij liepen 's ochtends eerst naar Brazilian Buggies en daarna helemaal naar achteren waar het sowieso heel rustig was, en konden daar in alle rust de rapids, Wakala, Dawson Duel en wat infills doen zonder wachtrij (ook die zamperla nebulaz molen, leuk ding!) .
Vervolgens is de drukte weg bij de mexico ingang. De stevige rijen bij Huracan en Boomerang waren weer verdwenen en ook die konden we met weinig wachttijd meepakken. Daarna alle tijd voor nog wat rerides en infills, en kijken naar Amazonia :p.
Het was wel heel warm, dus wellicht dat het drukker was geweest bij een koelere temperatuur. En wat me verder opviel is hoeveel Franstaligen en hoe weinig Nederlandstaligen ik hoorde 😉. Misschien dat veel lokale Vlamingen de kust hebben verkozen boven een dagje pretpark.
Ik weet trouwens niet waar ze in Bellewaerde de wachttijden in de app vandaan halen, want daar klopte helemaal niets van (voorbeeldje, huracan zou 45 minuten hebben, maar dat waren er 5 😉).