Michael Gezien dat de deuren aan de kant van de Fenix loods zitten verwacht ik dat dit iets van een technische ruimte wordt. Bij vernieuwing Zork hebben ze naast de fotoshop ook een hutje gebouwd voor de sturing van alle animatronics en dat wordt volgensmij ook gebruikt als voorraadkast van de shop.
Wat ik van medewerkers heb begrepen zit er al een pauzeplek in de fenixloods.
Uitbreiding Toverland: Avalon hult zich weer in de mist
Ik vermoed een facilitaire functie.
Michael
gezien de vele kabels denk ik een Technische ruimte (oudere foto)
JaylonToverlandgek Misschien iets voor de stroom / filter voor het water etc? Maar er staan meerdere dingen niet op de birdseye.
JaylonToverlandgek 'Ja die blijven sws
Mooiste toiletten van pretparkland zo slopen is zonde.
Jaylon, ik had je gister gevraagd of je dubbelposten wilde vermijden. Naar aanleiding van nieuwe vlaggetjes die we binnenkregen nogmaals dit verzoek.
Je kunt dubbelposts vermijden door het volgende te doen:
- reageer op iemand door op het knopje 'reageren' te drukken.
- typ vervolgens je reactie.
- druk nog niet op 'plaats reactie', maar scroll naar de post van iemand anders waar je ook op wilt reageren
- druk daar ook op 'reageren' en je kunt zo verder typen in dezelfde post
Mocht je dit eerst uit willen proberen, we hebben ook een test-topic. Daar kun je dingetjes als meerdere reacties of citaten in één post ook even uitproberen. Thanks alvast!
Niek Sorry, ik had het bericht al verstuurd en wou nog wat toevoegen maar kon het niet aanpassen! Ik zal erop letten
JaylonToverlandgek Als je op je bericht klikt, en vervolgens de 3 puntjes kun je het altijd nog aanpassen.
- Bijgewerkt
Wauw, dit is wel een van de leukere toevoegingen naast de 4 nieuwe attracties, het is interactief en past mooi in dit gebied, met een vleugje fantasie, de dorpsbewoners van Avalon, de Waterdwarfs
Ze hebben natuurlijk het beste voor het laatst bewaard. Ziet er veelbelovend uit!
Ook leuk dat het interactief is zonder te moeten betalen of met een plastic toverstok rond te lopen en dat het ook meteen weer een toevoeging is aan Merlins Quest.
Als ze dit zo mooi maken als het kamertje in de wachtrij van Merlins Quest en dan het liefst nog net tikkie mooier, dan gaat het niveau van het park toch echt weer een stukje omhoog. Alleen wordt het contrast met de hallen en Boosterbike ook weer een stuk groter.
Overigens vrees ik wel dat het hier bij blijft, dat Merlins Quest weer wat extra's te zien heeft, maar dat de Fenix loods helaas onafgewerkt blijft. Ze hebben precies niks verteld over Fenix, dus ik wees voorzichtig met hopen.
- Bijgewerkt
Ook op de plattegrond zijn de toevoegingen al licht zichtbaar. Een paar dingen die opvallen:
- De draak komt dus vrijwel aan het begin van Avalon te liggen in de vijver van Merlin's Quest.
- Dragonwatch krijgt 2 verschillende wachtrijen, zouden we een Single Riders krijgen?
- Zodra je het gebied in loopt staat er een bord, waar Avalon op zal staan gok ik?
Kleuren vallen op deze plattegrond ook al een stuk mee, en passen veel beter bij de rest. De zijkant van de hal van Fenix is aangekleed, maar dat was bij de eerdere versies ook al. Stille hoop dat het toch nog aangepakt wordt.
- Bijgewerkt
Niek Kwam ik ook net achter dankje :p,
Jordy Vind dit echt leuk! Eigenlijk maakt toverland met weinig geld leuke en speciale dingen! Ik ga nu eens vaker in Avalon te vinden zijn
Achtbaanpakker Denk dat de Fenix loods ooit een make over krijgt in een tussenjaar. We kunnen alleen nog hoop hebben in de Fenix loods of er nog iets is gebeurd want dat hebben we nog niet kunnen zien
mikeee De stenen die in de helix stonden zijn op de plattegrond ook verplaatst naar de laatste bocht! Ik denk dat daar nog ooit iets gaat gebeuren want dat is nu nog een grasveld! Ik denk echt dat daar nog bloemen en stenen komen zoals in de oude Helix en dat dan ook de Loods wordt opgeknapt als tussenproject
Wat ziet dit er leuk uit! Eigenlijk is dit precies wat ik had verwacht van het Waterwuzen gebied in Phantasialand. Iets te zien ín de huisjes, karakters en animatronics erbij. Alleen in plaats van Waterwuzen zijn dit Waterdwergen.
Ondanks hier en daar de ongerustheid dat Avalon misschien te vol of schreeuwerig gaat worden, vind ik vooral deze huisjes toch wel een hele goede zet. Paar mooie, hoge bomen erbij en dit kan nog wel eens een heel sfeervol straatje worden. Zelfs dat laatste stukje Merlins Quest, waar voorheen niets behalve op afstand een paar stenen in de helix van Fēnix te zien waren, gaat hier enorm van opknappen.
Ik heb de map even rondgekeken en zie dat de waterdraak op 2 verschillende plekken terugkomt langs Merlins Quest.
- Zwemt rond het zwaard van Arthur.
- Het einde van Merlin staat een groot draken hoofd.
1.
2.
JaylonToverlandgek er is al op de toverland site het 3d hooft te vinden. Deze is bij eind Merlin quest
Heerlijk die speculaties hier. Soms kost het echt moeite om mijn mond te houden .
Maar... Valt echt niemand dan iets op bij Pixarus op de plattegrond en op de tekeningen? (hint, hint)
Een houtbedrijf dat meewerkt aan de uitbereiding plaatste vanmiddag een paar foto's van de voorbereidingen:
https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02MmgtY8SaUChmjUSpSDC4zoUJtEVw87dBEU7c6jFzCUbszFAXyRg6RLqCmz3TCtynl&id=100056371274953&sfnsn=mo&_rdr
Ook hebben ze nog een mooie foto toegevoed van de computer tekening voor de contructie van de torens bij Pixarus: