We gaan weer verder de hoogte in
Uitbreiding Toverland: Avalon hult zich weer in de mist
RingelbergNick jammer genoeg nog niet de hoogte in van de attracties
JaylonToverlandgek maar over het algemeen de rest in toverland het eten is goed ook kwa prijs ik heb 2x ook een misverstandje meegekregen bij katara maar hebben ze daarna netjes opgelost! maar komt allemaal door personeelstekort want toen ze genoeg mensen was alles goed! Bij mij dan
Hi Jaylon, fijn om te zien dat je mee doet in de discussie! Wel even twee kleine opmerkingen naar aanleiding van enkele vlaggetjes.
Zou je dubbelposts willen vermijden? Je kunt op meerdere users reageren in 1 bericht, klik daarvoor simpelweg op het 'reageer' knopje bij een post, als je je eerste deel van een reactie al hebt getypt.
Zou je ook iets meer aandacht willen besteden aan de taal/opmaak van je posts? Hoofdletters en leestekens op de plekken waar ze horen maken het geheel iets leesbaarder.
Thanks alvast!
Niek Ja is goed Ik had dit geschreven met weinig tijd maar zal er de volgende keren op letten
Heeft iemand een idee wat ze realiseren naast Dragon Watch? Het lijkt een klein gebouw te worden, misschien toiletten? Maar op de concepten zie ik niet zo snel iets terug volgens mij.
misschien nieuwe pauzeruimte
Michael Misschien iets voor de stroom / filter voor het water etc? Maar er staan meerdere dingen niet op de birdseye.
cas794 'Ja die blijven sws Mooiste toiletten van pretparkland zo slopen is zonde.
JaylonToverlandgek Ik zei niets over slopen, maar ik wist niet zeker of die met dat speeltuingebeuren mee zouden verhuizen. Bij nader inzien zitten die toiletten volgens mij gewoon aan het restaurant vast
Michael Gezien dat de deuren aan de kant van de Fenix loods zitten verwacht ik dat dit iets van een technische ruimte wordt. Bij vernieuwing Zork hebben ze naast de fotoshop ook een hutje gebouwd voor de sturing van alle animatronics en dat wordt volgensmij ook gebruikt als voorraadkast van de shop.
Wat ik van medewerkers heb begrepen zit er al een pauzeplek in de fenixloods.
Ik vermoed een facilitaire functie.
Michael
gezien de vele kabels denk ik een Technische ruimte (oudere foto)
JaylonToverlandgek Misschien iets voor de stroom / filter voor het water etc? Maar er staan meerdere dingen niet op de birdseye.
JaylonToverlandgek 'Ja die blijven sws
Mooiste toiletten van pretparkland zo slopen is zonde.
Jaylon, ik had je gister gevraagd of je dubbelposten wilde vermijden. Naar aanleiding van nieuwe vlaggetjes die we binnenkregen nogmaals dit verzoek.
Je kunt dubbelposts vermijden door het volgende te doen:
- reageer op iemand door op het knopje 'reageren' te drukken.
- typ vervolgens je reactie.
- druk nog niet op 'plaats reactie', maar scroll naar de post van iemand anders waar je ook op wilt reageren
- druk daar ook op 'reageren' en je kunt zo verder typen in dezelfde post
Mocht je dit eerst uit willen proberen, we hebben ook een test-topic. Daar kun je dingetjes als meerdere reacties of citaten in één post ook even uitproberen. Thanks alvast!
Niek Sorry, ik had het bericht al verstuurd en wou nog wat toevoegen maar kon het niet aanpassen! Ik zal erop letten
JaylonToverlandgek Als je op je bericht klikt, en vervolgens de 3 puntjes kun je het altijd nog aanpassen.
- Bijgewerkt
Wauw, dit is wel een van de leukere toevoegingen naast de 4 nieuwe attracties, het is interactief en past mooi in dit gebied, met een vleugje fantasie, de dorpsbewoners van Avalon, de Waterdwarfs