Ik heb het gevoel dat dit 2 andere beleving elementen worden en de andere in de huisjes zitten bij de helix
Uitbreiding Toverland: Avalon hult zich weer in de mist
- Bijgewerkt
Het pad van Flaming Feather naar Merlins Quest toe krijgt 4 nieuwe huisjes, er staan oranje blokjes ingebeeld op de tekening.
Op de birds-eye schets zie je dat ook terug.
Beetje sneeuw op de foto gezet
RingelbergNick Even een oprechte vraag. Toverland heeft liever niet dat je dit soort foto’s maakt. Waarom ga je er mee door? Begrijp me niet verkeerd, ik blijf het fijne updates vinden.
Loekiloeki ja, geniet maar gewoon van de fotos. Ik ben niet verder van het hoe, waarom en wat. Als ik wat illegaals doe, dan hoor ik het wel graag. Dat wil ik nml niet.
Loekiloeki Davy, @RingelbergNick houd zich aan alle regels die gelden voor het vliegen met een drone.
Hier kan Toverland weinig tegen doen (behalve een rechtzaak denk ik).
Dus stop aub met het afkeurende gedrag deze tegen drone-piloot, onder mom van "Toverland heeft het liever niet".
Loekiloeki Toverland heeft liever niet dat je dit soort foto’s maakt.
En ik heb liever niet dat ik steeds verlies met de staatsloterij.
Het mag gewoon dus ik zou zeggen klaar.
@RingelbergNick Je doet niks fout. Laat je nergens vanaf houden waarvan je weet dat het mag. Als jij er plezier uiit haalt en er niemand kwaad mee doet. Toverland heeft volgens mij zelf ook gemeld dat het gewoon mag wat je doet. Of ze het nu wel of niet leuk vinden. Ik vind ook dingen niet leuk die wel gebeuren. Kan ik ook weinig aan veranderen.
MrRC Dus stop aub met het afkeurende gedrag deze tegen drone-piloot, onder mom van "Toverland heeft het liever niet".
Waar lees jij dat ik het afkeur?
Blij met de update!! Langzaam maar zeker funderingen er in voor de rides. Ben benieuwd.
- Bijgewerkt
Mooie foto’s! Gewoon doorgaan met ze maken; er is niets op te zien dat Toverland ons niet al heeft laten weten d.m.v. de concepts en andere vrijgegeven informatie.
Daarnaast zouden ze elke aandacht voor deze uitbreiding juist moeten toejuichen.
Hij kan gewoon doorgaan. Ze zijn gewoon niet zo gewend, dat Toverland zo midden in de schijnwerpers staat.
MrRC Loekiloeki Davy, @RingelbergNick houd zich aan alle regels die gelden voor het vliegen met een drone.
Hier kan Toverland weinig tegen doen (behalve een rechtzaak denk ik).Dus stop aub met het afkeurende gedrag deze tegen drone-piloot, onder mom van "Toverland heeft het liever niet".
Een belerende vinger naar iemand over hoe iemand wel of niet mag posten op het forum is hooguit weggelegd voor leden van het team om te doen. Dus een volgende maal volstaat het gebruik van de rapporteer knop richting het team. Bedankt!
- Bijgewerkt
Mooie foto's! Ondanks dat ik wat kritiek had op de plannen ben ik razend benieuwd naar de voortgang en hoe het gebied er straks uit komt te zien. Het begint al goed vorm te krijgen.
Thanks voor het maken van deze toffe drone foto's, lekker mee doorgaan
- Bijgewerkt
Nou nou stevige kritiek, waar maken mensen zich druk om zeg. Altijd maar dat vergelijk met de Efteling wordt je wel moe van. Laat Toverland lekker hun eigen pad bewandelen. Stel ze kozen meer een stijlkeuze die de Efteling hanteert was dat vast ook niet goed geweest.
Ik juich het zelfs toe dat ze hun eigen pad kiezen en bewandelen in plaats van naar de Efteling te kijken. Het is juist goed dat Toverland heel anders is.
- Bijgewerkt
Eftelist:
"Wanneer de term 'belevingselement'je tenen al niet doen krommen van ellende, dan doet het ontwerp dat wel in al haar kitscherige weerzinwekkendheid"
kuch - max en moritz - kuch
JRS Dit is Eftelist he, die zijn ook zeer ontevreden over de huidige koers van de Efteling. Zo’n mail moet je dan ook niet al te serieus nemen; het is maar een mening.
Het is zeker te prijzen dat Toverland zijn eigen koers vaart. Ik vind de klok ook een leuk idee; juist dit soort elementen brengen meer diepte in een themagebied. Voor mij persoonlijk is het tot dusver het interessantste element van de uitbreidingen en het maakt me erg benieuwd naar de rest van de ‘belevingselementen’.
Maar ik moet ook zeggen dat het gepubliceerde ontwerp zeker niet het sterkste is dat ik van Van Holsteijn gezien heb. De tekening komt wat vlug-vlug over, het is denk ik een van de eerste concepten en er bestaan vast beter uitgewerktere versies. Mijn bezwaar zit vooral in de keuze om van de klok een soort mini-Flaming Feather te maken met dat grasdakje en die typische raampjes. Voor mij is Flaming Feather qua ontwerp een van de zwakkere onderdelen van Avalon, dus ik hoop dat het uiteindelijke ontwerp van de klok anders uitvalt.
(Natuurlijk kun je je afvragen wat een klok überhaupt te zoeken heeft in de tijd van Merlijn en koning Arthur, maar dat reken ik onder de ‘suspension of disbelief’ die nu eenmaal hoort bij een pretparkbezoek. Uiteindelijk kwam in de Arthurlegende volgens mij ook geen feniks voor).