Jordy De beelden zijn van einde zomer, maar het filmpje is 3 dagen geleden geüpload, mooi om te zien hoe het grondwerk tot stand is gekomen. Dank voor de update 👍🏼😄
cas794 mikeee Zat vandaag in Fenix en toen zag ik de speeltuin inderdaad staan. Ziet er wel raar uit zo 😅
Bran Het is dadelijk wel jammer over een week sluit het park voor 1.5 maand ofzo en dan kunnen we geen updates meer goed krijgen. Dus hoop eigenlijk dat Toverland met de making of snel komt
mikeee Volgens Toverland zouden we in het begin van 2023 weer een update krijgen dus dat zal wel goed komen.
Jordy Beter iets dan niets, maar toch had ik ook graag nog wat foto’s van Pixarus gezien. Ze laten echt helemaal niets zien. Er is nog genoeg te doen, ben benieuwd hoe lang het mag gaan duren! (Medio 2023)
Achtbaanpakker Ik hoop dat dit betekent dat we in de komende weken een making of serie gaan zien met mogelijk meer details of teasers over wat we verder nog kunnen verwachten.
Bran Achtbaanpakker ze zetten er bij de mist die er nog was maar maar zien wij mist die nog niet weg is gegaan?
Jordy Zondag 15-01-2023 Vandaag ben ik op de laatste dag van Winter feelings nog even vlug naar Toverland geweest. Zoals beloofd heb ik ook een aantal foto's gemaakt, waarop de huidige situatie van de bouw duidelijk is te zien. Eigenlijk is er weinig veranderd op het eerste oog, omdat er de laatste tijd veel leiding en elektra werkzaamheden zijn gedaan, en ook de nodige rotsen en de speeltuin is weggehaald, en natuurlijk staat de houten constructie van Jumping Juna. Ik hoop dat tijdens de sluiting tot 18 februari, dat er flink gebouwd mag worden, want als ze medio 2023 open willen, hebben ze nog genoeg te doen! Maar goed werk heeft tijd nodig, en kijken naar de bouw vind ik misschien nog wel het leukste van een nieuw stukje pretpark.
Ron Medio 2023 kan natuurlijk ook gewoon ergens in juli zijn. Zou niet voor het eerst zijn dat Toverland aan het begin van het hoogseizoen nieuwe attracties opent. Nu kan het ineens hard gaan, maar ik zie de attracties over een goede maand nog niet open gaan.
Jordy Ron medio 2023 is bij mij juni / juli met uitloop tot augustus. Wat ik hoop is dat er met nu en een maand spuitbeton is aangebracht op bijvoorbeeld Pixarus…
Markiewong Ron Toverland heeft al gezegd dat ze pas in de zomer de uitbreidingen gaan openen, dus ik reken op 1 juli. Is altijd wel een populaire periode om uitbreidingen te openen en perfect net voor de zomervakantie.
Ron Markiewong Dat heb ik dan gemist. Ik dacht dat alleen 2023 gecommuniceerd was. Ik kreeg het idee dat Jordy dacht dat het over een maand klaar moest zijn. Dat leek me wat te positief, maar dat heeft hij inmiddels al verduidelijkt. Zoals ik zelf al zei lijkt net voor het hoogseizoen mij, gezien de eerdere openingen, ook een stuk reëeler.
mikeee De prioriteit zal de komende weken wel liggen bij Pixarus, zodat Fēnix tijdens pre-season gewoon open kan. Benieuwd of we dan ook een gefaseerde opening krijgen of dat alles in één keer opent. Kan ook best zijn dat er al veel dingen zijn voorbereid zoals voor de Garden Tour. Dan is het alleen nog maar installeren zodra de baan is aangelegd. En vergeet niet dat veel dingen tegelijk kunnen gebeuren. De mensen van Gepla, Intamin, Gerstlauer, Zamperla en Universal Rocks hebben natuurlijk allemaal hun eigen aandeel dus dan kan het snel gaan. Dat was bijvoorbeeld bij Expedition Zork wel anders waar vrijwel alles door Toverland zelf werd gedaan.