Ron Njit Daarvoor vind ik Toverland dan weer net te noordelijk in Limburg liggen, maar anders had je absoluut een punt gehad 😉
SynVox218 Ron Toverland ligt net zo ver van Duitsland als de rest van Limburg en is misschien wel makkelijker te bereiken dan Zuid-Limburg. Maar het bord gaat om het idee, dus ik vind de vertalingen prima. Uiteindelijk gaat het toch om de plaatjes.
MattaM Uiteindelijk hoeft er niet zoveel tekst op zo’n bord én het is gewoon to the point.. Als het op een taal aankomt waar trek je de grens? Waarom wel een “Wunderwald” maar geen “4 new rides”? Het park ligt in Limburg, dus waarom geen Limburgs? Daarnaast, Sevenum heeft ook weer z’n eigen dialect..en ga zo maar door. Toverland richt zich hier op alle bezoekers. Niets mis mee voor een park dat internationaal aan de weg timmert.
Markiewong Ron Dat zal je vies tegenvallen. Ongeveer 60% komt uit Nederland, 25% uit Duitsland en 15% uit Belgie. De keuze voor engels, in combinatie met het niveau engels van ons land, is dus heel begrijpelijk. Uiteindelijk zijn het zulke simpele kreten dat zelfs de niet-engels-sprekende-duitser wel kan begrijpen.
mikeee Nog een video van de grondwerkzaamheden door Van de Beeten, die wel met een drone mochten vliegen 😛
Bran MrRC ze zijn momuteel verder op de bouwplaats met bouwen ze zijn al 2 weken bezig met jumping luna en daar is nog niks van te zien
MrRC Bran ze zijn momuteel verder op de bouwplaats met bouwen ze zijn al 2 weken bezig met jumping luna en daar is nog niks van te zien OK, ik volg meestal de beelden NickRingelberg 🤣
Jordy De beelden zijn van einde zomer, maar het filmpje is 3 dagen geleden geüpload, mooi om te zien hoe het grondwerk tot stand is gekomen. Dank voor de update 👍🏼😄
cas794 mikeee Zat vandaag in Fenix en toen zag ik de speeltuin inderdaad staan. Ziet er wel raar uit zo 😅
Bran Het is dadelijk wel jammer over een week sluit het park voor 1.5 maand ofzo en dan kunnen we geen updates meer goed krijgen. Dus hoop eigenlijk dat Toverland met de making of snel komt
mikeee Volgens Toverland zouden we in het begin van 2023 weer een update krijgen dus dat zal wel goed komen.
Jordy Beter iets dan niets, maar toch had ik ook graag nog wat foto’s van Pixarus gezien. Ze laten echt helemaal niets zien. Er is nog genoeg te doen, ben benieuwd hoe lang het mag gaan duren! (Medio 2023)
Achtbaanpakker Ik hoop dat dit betekent dat we in de komende weken een making of serie gaan zien met mogelijk meer details of teasers over wat we verder nog kunnen verwachten.
Bran Achtbaanpakker ze zetten er bij de mist die er nog was maar maar zien wij mist die nog niet weg is gegaan?