msnguy Merlijn heeft Morgana verslagen en daardoor is het feest in Avalon.
En dat vind ik persoonlijk dus erg jammer. Ik ben blij dat de attracties mooi worden aangekleed en er blijkbaar allerlij effecten / elementen zullen worden toegevoegd. Wat dat begreft heb ik er ook echt wel vertrouwen in dat het mooie Toverland-waardige attracties worden.
Maar het feit dat het wederom een jolig flamboyant themagebied met net té cute characters wordt baart mij een beetje zorgen. Ik vond de huidige sfeer van Avalon: het mysterieuze, het celtische, alsof je een oude legende betreed, zo'n fijne toevoeging in Toverland die het aanbod aan thema's heel mooi in balans trok. Deze sfeer en deze verhaallijn is ook echt in alle ontwerpkeuzes mee genomen. Om dit dan nu de prullebak in te gooien om er alsnog het zoveelste vrolijke gebied van te maken? Ja, dat vind ik persoonlijk toch wel onbegrijperlijk.
Nog maals, er is niks met de attracties voor Toverland en ik denk echt dat het prachtige ervaringen zullen worden, maar ik blijf het jammer vinden dat het karakter van Avalon zo dramatisch gaat veranderen.