JaylonToverlandgek ik verwacht meer natuur en meer decor en geen grasveldjes ertussendoor.
Ik weet niet wanneer jij voor het laatst in de oude tuffers bent geweest, maar daar haalt de garden tour het echt bij lange na niet qua natuur gehalte. Qua gras denk ik dat je in de war bent met de Frans genaamde Garden tour in Walibi 😉
JaylonToverlandgek Het doet niet alles perfect maar van Toverland kun je ee altijd van uit gaan dat de ontwerptekeningen realiteit worden wat bij andere parken minder is. Toverland voegt zelfs dingen toe wat er niet op stonden dan het weg te laten.
Nou.... daar spreekt een grote groene muur aan de zijkant van Fenix en de eerste bocht je toch tegen.
Toverland is absoluut onwijs mooi bezig de afgelopen jaren, maar het park zit voor mijn gevoel nog steeds vast in een soort pubertijd. Er mist een gevoel van volgroeidheid, if that makes sense?
Het zijn bij recente toevoegingen soms net die puntjes op de I wat gewoon net jammer is door de prachtige lijf wat ze maken. Bij Fenix bijvoorbeeld de eerder genoemde punten (waar tevens vanuit Dragonwatch nog een hele extra groene muur bij komt), maar nu ook weer bij Dragonwatch.
Op deze prachtige foto na Nick viel het me op dat het lijkt als of de top niet is in geschaduwd, in ieder geval niet zoals de stam van de toren en dat begint mij toch beetje te storen want het voelt daardoor minder als 1 geheel.
En dan deze foto gedeeld door Mike... Los van de felle kleuren van de parachutes waar al genoeg over gezegd is stoor ik mij hier vooral aan de bruggen waar de parachutes hangen van onder. Het is een kaal framewerk met onbeschilderd traanplaat. Een flinke afbreuk qua stijl van de toren waar het aan vast zit, en dat gaan de banieren op de concept arts helaas geen verandering in brengen 🙁