FernandoAlb Ik weet eerlijk gezegd niet of ik het eerste aanzicht van Avalon als je het gedeelte nu binnenkomt zo mooi vind, vooral dat rode huisje bij Pixarus stoort mij momenteel. Hopelijk gaan ze hier nog iets in veranderen. Verder ziet het er mooi uit
Quepert FernandoAlb Ben net nog even geweest en dat viel me ook gelijk op. Ik stoorde me helaas ook aan het felle rood. Hier op de foto zie je het nog eens. Voor de rest vond ik het er allemaal netjes uitzien.
Jordy Wat een verschil na een week, bovendien verruimt Avalon zichzelf en verdwijnen langzaam bouwhekken, zo nu ook bij de Flaming Feather zodat er meer ruimte is met dit heerlijke weer, vandaar ook een paar mooie foto’s van de andere kant van Pixarus dit keer! Wat een heerlijke near-miss, vooral rechtsbuiten, die rotsen komen toch aardig dicht bij je. Tot nu toe ben ik erg tevreden over het kleurgebruik, met name de toren van DragonWatch. Pixarus is ook niet onaardig, maar dat rode vind ik iets te.
Bran Die kleuren zijn nu heel heftig maar de zon zal het wel verminderen dit is het zelfde als in Port Laguna waar het eerst ook super fel was
Quepert Bran ik hoop idd dat het allemaal nog wat bij trekt of bijgewerkt word net als het geel van het operator huisje. Daarbij was dat felle rood ook het enige wat me stoort.
mikeee En het lijkt er ook op alsof de gele kleur nog verder ingeschaduwd is (operator huisje), wellicht dat dat met de rode panelen ook nog gebeurt.
JaylonToverlandgek Remko Ik vind de kleuren wat hebben. Nu heb je wat gekleurde huisjes en straks de bloemen etc die kleur geven! Het rode zal even wennen zijn maar het is wel mooi op de Fenix onride foto 🙂
Phantasiastisch Ik las dit soort reacties over felle kleuren destijds ook op verschillende fora bij de bouw van Port Laguna. Toen ik de eerste keer Port Laguna binnen wandelde, dacht ik: 'wat stoort er precies? Wat is er met die kleuren?' Niets dus. In het echt ziet alles er uiteindelijk prima uit. 🙂
Quepert Phantasiastisch het is ook iets wat me vandaag op viel en misschien hap ik te snel want het is nog niet af. Ik ben er ook zeker van overtuigd dat het allemaal wel goed komt.
R013 Op de foto’s zie ik precies waar ik bij de aankondiging al bang voor was , Avalon word volgepropt met ‘nieuwigheden’ en dat komt het gebied ( op foto’s) niet ten goede in mijn optiek. Individueel vind ik de flatride in de helix nog wel aardig en die parachutetoren is oke ( zo ver het kan met deze torens) maar als geheel komt het erg schreeuwerig op mij over. Ben benieuwd of dat ook is wanneer ik er rond loop.
Niek R013 Avalon word volgepropt met ‘nieuwigheden’ en dat komt het gebied ( op foto’s) niet ten goede in mijn optiek. Niet echt met je eens. Als ik zie hoe er wordt omgegegaan met allemaal nieuwe ruimte en paden en hoe ontzettend veel (groot!) groen daar omheen gezet wordt, kan ik alleen maar enthousiast worden. R013 als geheel komt het erg schreeuwerig op mij over. Ben benieuwd of dat ook is wanneer ik er rond loop. Ik vermoed dat het inderdaad wel mee zal vallen. De foto's die je hier ziet zullen hoofdzakelijk gericht zijn op de nieuwe attracties, dus dat is waar op alle fanfoto's ook de nadruk ligt. Toverland doet zichtbaar veel moeite om alles zo groen mogelijk in te kleden, terwijl dit natuurlijk gewoon kaal plat land was.
cas794 Volgens mij ben ik daarin de enige, maar ik vind dat rood met blauwe huisje eigenlijk best wat hebben. Dat gele ding ernaast vind ik er dan weer van een afstand totaal niet uitzien Edit: op de foto's, heb er in het echt nog niet echt op gelet
JaylonToverlandgek cas794 Ik vind het ook wel mee vallen! Ik vind het ook wel wat hebben beetje kleur met dat rood dan alleen blauw en grijs. en je krijgt dan echt bij het Boathouse pleintje echt het gevoel dat je in een straatje staat. Maar het operator huisje moeten ze wel nog wat aan doen voor mij maar vgm komt er nog een verkapping onder weet niet of die er al is 😛
Michael cas794 Dat gele ding ernaast vind ik er dan weer van een afstand totaal niet uitzien Bedoel je het huisje van de operator? Die vind ik dus ook niet zo mooi vooralsnog.
Phantasiastisch Wat betreft het operator huisje: daar is Toverland zelf ook niet blij mee maar er was geen andere optie. Ik gok dat de operator de gondel met inzittenden de hele draaibeweging moet kunnen zien maken omwille van veiligheidsredenen. Nu, wat mij stoort is dat 'het zweeft'. De oplossing: zet er twee rustieke houten palen onder of trek het huisje door tot op de grond/over de wachtrij. Dat zal een heel ander beeld geven.
mikeee Phantasiastisch Op de concept art zijn die balken ook te zien, maar er lijken geen uitsparingen in de muur voor te zijn gemaakt, dus ik weet niet of ze nog wel toegevoegd worden.
JaylonToverlandgek mikeee Nu ik de fotos heb gekeken en beter denk ik het niet meer! er zitten balken onder die het huisje houden alleen zie je die moeilijk! maar het huisje zelf is nogsteeds erg goed afgewerkt!