Taronco Op Symbolica na zijn dat natuurlijk allemaal oudere attracties, en bij Symbolica is er werk gemaakt van aankleding van het dak omdat je er met de Pagode direct op uitkijkt, beetje zoals hier met de toren het geval is.
De anderen zie je eigenlijk nooit echt het dak van, of toch niet van dichtbij. Beetje een moeilijke vergelijking.
Ik ga er mij niet over uitspreken tot ik de toren gedaan heb, maar ik vermoed dat ze met een groenscherm (dus bomen) het zicht op de Fenix-loods te verbergen. Hoe goed dat werkt, weten we pas binnenkort. Ik hoop dat het goed werkt - dat kleine stukje Symbolica-loods dat gewoon groen gelaten wordt, wordt ook steen-en-been over geklaagd (net zoals de groene muur van de Fenix-loods, overigens). Ik hoop gewoon dat we maar 1 groene Fenix-loods-muur gaan zien en niet 2.
Dat gezegd zijnde, alles ziet er tot nu toe heel goed uit. Vooral het gebouw van de Carrousel ziet er leuk uit.
Het leukste van dit project breekt nu aan: waar je niet meer goed kan zien wat er al eerder stond en wat nu net nieuw is. Als ze daar goed in slagen, dan is het project een success.