Zoals ze het zeggen gaat TTD niet weg en krijgt het gewoon nieuwe technologie om de attractie veiliger en betrouwbaarder te maken. LSM's zouden die snelheid wel kunnen halen mits inderdaad genoeg energietoevoer, maar dan ga je je al afvragen of het niet beter zou zijn om even S&S te bellen voor een air launch te installeren. Ja, ze zijn ook niet énorm betrouwbaar, maar kan me niet voorstellen dat hydraulische lanceringen beter zijn op dat vlak.
Ze gaan de acceleratie van Dododonpa niet proberen te verbreken of zelfs te behalen, want volgens mij was die acceleratie juist een van de redenen dat dododonpa vliegtuigwielen nodig had omdat de gewone er niet tegen konden.
TTD hoger maken gaat ook zeker niet gebeuren omdat ze dan te veel moeten ombouwen, kunnen ze hem beter compleet vervangen. Zie ook redelijk wat mensen die een backwards spike willen? Ik ga niet sugarcoden dat ik dat echt gewoon een dom idee vind om mee te beginnen. Backwards spikes zijn een hype. Ja ze zijn leuk, maar je offert er wel je lancering en vooral je capaciteit van op.