Even een berichtje van een nieuwkomer (op het forum en op fright nights) tussendoor: ik heb toch wat gemengde gevoelens bij mijn eerste bezoekje, dat gisteren door ging.
De scare zones, scare actors en spookhuizen waren zeer goed, de inkleding was zeer professioneel. Met knikkende knieën ook slaughterhouse en the clinic voor het eerst bezocht en man dat was wel fantastisch zeg. De drukte deed er wel aan af. In de spookhuizen was het gewoon treintje lopen, de groepen waren te groot, je zag de scares voor je gebeuren en het was dan kijken of ze bij jouw passage ook eens uit hun hoekje zouden komen of niet.
De attracties was echt om te huilen. Ik had fast lane brons en zelfs daarmee maar een stuk of 4 dingen kunnen doen. Maar als ik deze niet dat gehad, dan was het onmogelijk geweest om attracties een beetje deftig met spookhuizen te combineren. Beetje spijtig dat de fast lane teller heel vaak met een tiental minuten verschuift en dat je willekeurig melding krijgt dat je slot ineens toch 5 minuten later is - niet praktisch op een dag waar dat zowat alles een tijdslot heeft.
Afknapper van de avond was wel dat na een lange rij untamed op het einde van de avond de sfeerverlichting op de baan blijkbaar juist af ging omdat mijn ritje om 1 na 23u begon. Zeker als je weet dat er op dat moment nog zeker een kwartier tot halfuur aan rij stond te wachten...
Lost gravity met muziek en spots was wel weer top!
Al bij al wel een unieke ervaring dankzij de houses en vooral de experiences. De volgende keer ga ik of enkel voor de Halloween ervaringen, of met een dure fastpass, anders is er geen beginnen aan vrees ik, toch een beetje zonde.