Tof report! Ik heb het park ook bezocht afgelopen zomer en we hebben ons ook heel goed vermaakt hier.
luc136 Gevolg: Ik bestel pasta, kassamevrouw vraagt of ik daar friet bij wil. Hehwat?
Haha Ja dit viel ons ook op. Maar dit is een typisch Italiaans ding en vrij normaal daar, hebben we ons door een Italiaanse vriendin laten vertellen. Ook aardappel op pizza ben je vast wel tegengekomen ๐
luc136 Het was erg triest om door het dinosaurus-gebied te lopen, waar een Schwarzkopf-achtbaan staat weg te rotten en een kiddy ook al tijden gesloten is.
Mee eens, erg pijnlijk was dat. Het zag er ook niet uit. Alleen de octopus zag er nog geinig uit, maar daar is alles mee gezegd haha.
luc136 Nu ben ik niet zo'n showkijker,
Haha ik ook niet, maar ook hier heb ik graag een uitzondering op gemaakt. Wel met andere shows dan jij hebt gezien. Als ik zo vrij mag zijn, deel ik daar ook wat over ๐
Wij zijn eerst naar de Medusa show geweest. Toffe decors en het leek een leuke musical. Alleen een beetje jammer dat vrijwel alles alleen Italiaans was, dus geen idee wat ze zeiden.

De andere stunt daarentegen was weer wel bijna volledig Engels. Dat was overigens wel een grappige show. Overdrive Live Set zoals de show heet ging over een jaren 80 politieagent met een veel te groot kapsel en er werd zogenaamd live een scene voor de film opgenomen met aardig wat hulp uit het publiek. Man of 10 werden wel naar voren gevraagd.

En ja de grote US Army stunt. Heel tof. Bij ons was hij alleen te zien om 22:30, wat wel betekende dat de show in het donker werd opgevoerd. Dat maakte de explosies nog toffer!
Een attractie die wel mist in je review is Pangea en daar wil ik wat over kwijt. Laat ik voorop zeggen dat ik het concept erg tof vind. Je hebt met je groepje een stoere jeep waarmee je over heuvelachtig terrein rijdt langs enkele scenes met dinosaurussen. Ook kinderen mogen het zelf besturen. De jeeps zitten niet vast op een rails. Maar hier zit voor mij de crux in deze attractie: deze jeeps gaan zo ontzettend verschrikkelijk traag. Aan het einde van de rit ergerde ik me meer dan dat ik het leuk vond haha. En tuurlijk, dat snap ik volledig, anders is het niet veilig, maar als redelijk ervaren bestuurder wordt dat wel irritant. Overigens werd het ook bokkeheet in de auto door alle hitte die van de motor afstraalde. Dat kan ook komen doordat wij een jeep kregen die daarvoor lang breakdown heeft gehad en blijkbaar nog steeds kapot was, want daarna ging die weer meteen uit de roulering. Bij elkaar opgeteld geen beste ervaring maar waarschijnlijk geen representatieve. Voor kids lijkt me dit wel een hele toffe en unieke ervaring tho.