Tonnie Ik vind op deze eerste foto's de tuffers een beetje lomp ogen, maar misschien dat het in het echt wat mee valt.
Tim Er komen verschillende types auto's dus ik wil nog niet definitief oordelen. Ik verwacht wel wat Eftelingse versiersels aan de zij-/voorkant.
Frank Ik vind het wel wat hebben! Maar die zijn wel wagens die ik eerder door een sjieke Engelse stad zie rijden dan langs een boerderij. Hoe dan ook, ik ben benieuwd naar het totaalplaatje!
Thijmen Tuurlijk het zal effe wennen zijn met de nieuwe look. Kunnen er eigenlijk meer mensen in de nieuwe auto's? Want dat gecombineerd met een nieuw systeem in het station zorgt voor een enorme boost in capaciteit
Nicks Jammer dat ze zo vierkant zijn, hadden wat mij beterft een wat meer pieckeriaanse look en feel mogen hebben!
Mark Foto’s uit Liseberg: Metallbau levert dus lompe karren... en enkele ingang. Al hebben ze B&M ooit ook mee gekregen in hun ontwerp.
Dream_wizard Ze zien er nu uit als lelijke blokkedozen, dit wil ik echt in de Efteling aanschouwen want die van Liseberg staan er op locatie wel leuk bij.
Kevinnnet Auto's die vervangen worden door andere auto's. Wat zou er dan extra Eftelings aan een auto moeten zijn dan? 😅
Razznor oef lompe karren zo maar dat maakt ze ook wel hufterproof. zouden ze de naam nu veranderen in ´de Nieuwe Tuffer´?
Piet_Verdriet De Efteling wil capaciteitsverhoging in het park. Vervolgens; Tuffers met maar 1 ingang om in te stappen. Waardoor mensen gaan staan klooien. Tuffers waar maar 2 mensen droog kunnen zitten. 😵
Razznor Tim Bashen is een groot woord, maar op de nummer 4 van Europa mag je best kritischer zijn dan andere parken naar mijn mening. Ook Europapark en Disney worden meer onder de loop genomen dan bijvoorbeeld Bobbejaan of Walibi.
jos Tim Efteling bashen? Ik ben der getrouwd e, heb al meer als 30 jaar een abbo. maar ik mag toch wel zeggen dat die ouwe tuffers niet iets is waar ik blij van wordt? Beetje vreemd..
Tim jos Dat oordelen voor iets af is vind ik een beetje onnodig eigenlijk. Er komt een dubbel instapstation en mensen gaan klagen over het ontwerp van de karretjes. Ach er zal altijd wel wat verkeerd zijn.
Johan jos de oude oude tuffers of de nieuwe oude tuffers. Of is t de refurbished tuffers? Ik denk dat het de meeste kinderen weinig uitmaakt, zelf zou ik het top vinden als ik niet 45 minuten meer in de rij hoeft te staan voor een ritje.
Nicks Tim Hi Tim, dat is toch juist het toffe en het hele idee van een forum. Samen discussiëren over onderwerpen... Logisch dat de meningen verschillen 😉
Seekingthethrill Zien er prima uit als je het mij vraagt. Misschien iets kitscheriger dan de oude maar ik lig persoonlijk niet zo wakker van of iets wel genoeg anton pieck stijl heeft. Snap wel dat dat het er misschien voor de echte Efteling fans wel toe doet en dat dit misschien een beetje een gemiste kans is.