Michael De Efteling investeert enkele miljoenen in de renovatie van de oude tuffer. Eftelingstestraat.nl publiceerde wat foto's van vandaag: http://eftelingsestraat.nl/efteling-nieuws/dit-zijn-de-nieuwe-autos-van-de-oude-tuffer/
RobH Mooi project, kan niet wachten tot ik erin kan met mijn zoontje... die moet dat fantastisch vinden!
Achterbahn Ik vind het wel grappige autotjes! Ben benieuwd hoe de tufferbaan er straks uit gaat zien.
Mark Auto’s vallen me qua looks ietwat tegen. Veel kwalijker vind ik de enkele smalle ingang. Het dubbele instapstation is in een klap teniet gedaan. Efteling en capaciteit... het blijft een dingetje he
John Ik ben benieuwd of de snelheid en capaciteit bij in/uitstappen groot genoeg is met maar 1 deurtje.
Tonnie Ik vind op deze eerste foto's de tuffers een beetje lomp ogen, maar misschien dat het in het echt wat mee valt.
Tim Er komen verschillende types auto's dus ik wil nog niet definitief oordelen. Ik verwacht wel wat Eftelingse versiersels aan de zij-/voorkant.
Frank Ik vind het wel wat hebben! Maar die zijn wel wagens die ik eerder door een sjieke Engelse stad zie rijden dan langs een boerderij. Hoe dan ook, ik ben benieuwd naar het totaalplaatje!
Thijmen Tuurlijk het zal effe wennen zijn met de nieuwe look. Kunnen er eigenlijk meer mensen in de nieuwe auto's? Want dat gecombineerd met een nieuw systeem in het station zorgt voor een enorme boost in capaciteit
Nicks Jammer dat ze zo vierkant zijn, hadden wat mij beterft een wat meer pieckeriaanse look en feel mogen hebben!
Mark Foto’s uit Liseberg: Metallbau levert dus lompe karren... en enkele ingang. Al hebben ze B&M ooit ook mee gekregen in hun ontwerp.
Dream_wizard Ze zien er nu uit als lelijke blokkedozen, dit wil ik echt in de Efteling aanschouwen want die van Liseberg staan er op locatie wel leuk bij.