Ik heb op weg naar het werk in de auto de aflevering geluisterd vandaag. Wat John ook al opmerkte, soms komen er wat termen voorbij die misschien wat meer duiding nodig hebben. Op zich zit je in een bepaalde niche en een beetje nerd talk en terminologie hoort daar natuurlijk wel bij. Maar vrij aan het begin hebben jullie het bijvoorbeeld over panelen die Perry kon gebruiken voor zijn spookhuis. Nu weet ik toevallig een beetje hoe die dingen gebouwd worden, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen daar een idee van heeft. Later word het natuurlijk wel een beetje toegelicht als het gaat over het uitzetten van een nieuwe maze maar je snapt mijn punt 🙂
De audio klinkt inderdaad goed, al had ik wel het idee dat Perry zijn geluid soms een beetje leek te moduleren en er wat meer ruis tussen zat. Wellicht iets dat er door montage oid in is gekomen maar misschien kun je daar nog even naar luisteren.
Het viel me ook op dat je erg je best doet om goed duidelijk te praten, dat is voor de luisteraar enorm fijn natuurlijk! Maar ik heb het gevoel dat je er iets teveel op let, hierdoor vallen er zo nu en dan kleine pauzes in je zinnen en daardoor loopt het wat minder lekker. Het viel op dat toen je gewoon even een willekeurige anekdote samen met Perry heen en weer vertelde als een gesprek en minder als vraag en antwoord dat dit beter liep. Nog steeds duidelijk te verstaan maar wel met een betere flow. Met andere woorden, je mag wat mij betreft wat losser zijn (maar wellicht is dat een gewennings-dingetje ook).
Ik zou zeggen ga zo door en hopelijk heb je wat aan deze punten. Je zult niet standaard in mijn luisterlijstje komen maar zoals gezegd komt dat door het onderwerp, zeker niet door de inhoud! En hé, ik heb hem nu ook helemaal afgeluisterd, er zijn zat podcasts geweest die dat niet volgehouden hebben bij mij 😉