keey87 Ik heb de laatste jaren zeer veel vlogs bekeken over de Efteling door buitenlandse gasten. En het merendeel ervan verbleef in een hotel of B&B buiten de Efteling want het merendeel gingen ook maar 1 dag of waren op Europese doorreis naar andere pretparken.
Ik denk dat je dan maar een hele specifiek genre pretpark/achtbaan fan vlogs hebt gekeken en niet de vlogs die ik zie. De jonge jongens die voor de coaster credits komen razen door het park zonder de Efteling te begrijpen, missen de helft van het park en gaan weer weg. Ook zij komen tot de conclusie dat het park nu al te groot is voor 1 dag. Het budget van deze mensen is meestal ook lager omdat ze 10 parken in een week doen en dan is onside slapen inderdaad te duur voor ze.
Ga je de vlogs kijken van stelletjes en gezinnen, die er echt in overvloed zijn (ThemeparkWorldWide, Sam4God, Maddie Moate, ParkSpill, So Helena & Martyn etc.) en die er voor kiezen om specifiek alleen voor de Efteling te gaan, dan zie je dat ze allemaal een weekend komen en vaak in een van de accomodaties van de Efteling verblijven. Ze zien het niet anders als een weekendje Disneyland Paris.