Japio echt heel tof! Ik ben ook heel benieuwd vanaf wanneer we onder de arcade kunnen lopen. Ik mag hopen dat dit niet tot 1 augustus gaat duren. Zou voor de start van het zomerseizoen realistisch zijn?

Prachtige klok!
    Ik ben zelfs blij dat het hotel soberder geworden is. De initiële klepel is verloren gegaan en dat is eigenlijk alleen maar prima. Daardoor valt deze unit nu ook extra op.

Ik ben benieuwd hoe toegankelijk restaurant en bar gaan zijn voor daggasten. Zag dat je moet reserveren, zou dat storm gaan lopen? De kamers doen me nooit zoveel in een hotel, daar slaap je toch voornamelijk. Maar het zicht op Aquanura zou mij wel regelmatig tot een reservering kunnen verleiden hoor

Brabander Ik ben ook heel benieuwd vanaf wanneer we onder de arcade kunnen lopen. Ik mag hopen dat dit niet tot 1 augustus gaat duren.

Ik verwacht dat we daar zeker al wel eerder onderdoor kunnen lopen. Het gebiedje voor het hotel krijgt ook al steeds meer vorm dus dat is een goed teken.

Ik vermoed dat dit een geluidsisolerend plafond is. Ik vind het niet per se lelijk trouwens voor iets dat prima functioneel mag zijn.

Michael Zou dit het uiteindelijke, zichtbare plafond zijn? Voor iets wat ze 'de magische poort' noemen vind ik het toch ook wel een hoge systeemuitstraling hebben. Een mooi mozaïek was hier wel op zijn plaats geweest. Natuurlijk, het geld kan maar een keer uitgegeven worden. Maar ik ben benieuwd hoe magisch het hier nog wordt. Trouwens ook onbegrijpelijk hoe de bezuiniging op die toren niet aan de parkeerplaatszijde is toegepast, maar aan de Aquanurazijde. Dat is nu echt de slechte kant geworden.

Vraagje, zijn er kamers die je kan reseveren dat je zeker weet dat je op aquanura uitkijkt? want de blauwe kamers zijn ook nog goor het eiland van de vijf zintuigen

Japio Zou dit het uiteindelijke, zichtbare plafond zijn?

Ik denk het wel, als dit inderdaad geluidsisolerend is. Dan kan je er niet nog wat tegenaan plakken. En de rest van de decoratie loopt ook door tot aan de panelen.

Aan de gaten te zien zijn ze er in ieder geval nog niet klaar mee.

Jeroen_uit_tilburg Je kijkt dus onder de arcade in de richting van het park echt pal tegen Pinokkio aan. Geen zicht op de Pardoes Promenade.

• John heeft hierop gereageerd.

Michael Ik vermoed dat dit een geluidsisolerend plafond is.

Meestal zijn geluidsisolerende/werende/dempende plafonds juist van "zachtere" materialen die soort poreusheid hebben om geluid "te vangen" in een vezel, of isolatie oid,
          Dit plafond lijkt echt kei en kei hard en strak te zijn, dat zie je ook bij die tegel waar een afdruk/vakje oid in zit, dit lijkt mij niet poreus.

Hook ergens is dit wel ontzettend zonde. Ik zag dit afgelopen week ook vanaf de andere kant, de poort van het hotel is vanaf Fabula amper zichtbaar. Er zit direct na de poort een scherpe bocht die de de weg naar de promenade vormt.

Eigenlijk is Pinokkio simpelweg verkeerd geplaatst om het qua routing mooi aan te leggen. Als die er niet zou zijn had het pad dichter achter Roodkapje kunnen liggen en een stuk logischer zijn.

Tonnie Dit plafond lijkt echt kei en kei hard en strak te zijn, dat zie je ook bij die tegel waar een afdruk/vakje oid in zit, dit lijkt mij niet poreus.

Dan komt er op de groene vlakken wellicht toch nog iets van decoratie, daar is nog wel ruimte voor zo te zien qua hoogte.

John Eigenlijk is Pinokkio simpelweg verkeerd geplaatst om het qua routing mooi aan te leggen. Als die er niet zou zijn had het pad dichter achter Roodkapje kunnen liggen en een stuk logischer zijn.

Het is natuurlijk het hotel wat hier 'verkeerd' staat. Een paar meter opschuiven had zoveel dingen mooier uit laten komen. De aansluiting/zichtlijn op de Promenade, mooier achter het Huis van de Vijf Zintuigen in het vooraanzicht en een natuurlijkere aansluiting op de Aquanura vijver. En minder inbreuk op het Sprookjesbos...

MattaM ik ben het wel met je eens. Ik vind het sowieso een heel rommelige gang zo valt me ook gelijk op dat de binnenkant van de boog (geen prefab) er totaal anders uitziet als de flanken (prefab). Hoeveel beter dit gebouw had kunnen zijn als er geen prefab was gebruikt 😔.