BlueSpirit Zeker als er nog een rotonde en die diagonale looproute richting de entree van ´t Hotel moet komen
Die rotonde komt hier toch niet? Die komt op de aanrijroute van de dagbezoekers. Die diagonale entree loopt richting de plek waar nu de toiletten zitten grofweg. Ik verwacht dat het parkeerterreintje dat we hier gemaakt zien worden ook alleen bedoeld is voor de duurste suites en/of voor het inchecken. Net zoals de parkeergarage van het Plopsa hotel ook alleen voor de suites is. De tunnel om het hotel te bereiken is niet per se de fraaiste oplossing, maar het ontvlechten van verkeer is belangrijker op zo een terrein. Als de inrichting straks klaar is dan is m’n verwachting dat iedereen namelijk over die tunnel heen moet als dagbezoeker die met de auto is.
Ik had persoonlijk gehoopt dat de waterpartij die is gemaakt al verder doorgetrokken zou worden, maar daar lijkt op dit moment geen aanstalten voor gemaakt te worden. Het is denk ik wachten tot men het bouwterrein van het hotel kan gaan verkleinen. Ik verwacht dat zodra het dak af is en dat wel snel kan gaan.