En zo is het cirkeltje wat mij betreft weer rond. Er is gewoon weinig gedeeld ondanks dat we weten dat er wijzigingen zijn, en dat was eigenlijk het doel van mijn eerste post, het onderhoudsplatform hint op een object aan de voorkant. En dus mogelijk op weinig wijzigingen. We moeten het net als bij M&M met de bouw doen om te zien wat het is eindresultaat wordt.
En dat is interessant vind ik, maakt het volgen van de bouw leuk!
Nog iets anders, de bonusaflevering van Kleine Boodschap van gisteren is een rondleiding over de bouwplaats van Hans en Grietje.
Hierin was uitvoerder Koen Hellings toch wel erg duidelijk dat het afwerken en Eftelings maken van een bouwwerk een stuk makkelijker is als je het gebouw geheel op de bouwplaats opbouwt ipv prefab aan laat komen, zoals bij het hotel, en ze bij het hotel er toch echt wel tegenaan lopen dat het wel heel strak en recht is.
Stiekem toch wel een bevestiging van het onderbuikgevoel wat bij een aantal inclusief ondergetekende heerst of het hotel wel de sfeer of de uitstraling of het afwerkingsniveau kan krijgen wat we gewend zijn in het park door de gekozen bouwmethode.
Ook dit maakt het volgen van de bouw interessant en ik blijf heel nieuwsgierig naar het uiteindelijke eindresultaat.