Net terug van twee dagen in het park. Heel fijn de tips van @Jozz
Wat ik zelf nog als tips kan geven: al was het niet extreem druk, wij hebben beide dagen een Filotomatix Bronze gekocht, voor een tientje per persoon per dag. Deze pas zorgt dat je virtueel kunt wachten bij veel van de populaire attracties en dit werkte voor ons heel goed. Overal konden we meteen instappen, en dan zetten we de volgende attractie al aan. Het is fijn dat de wachttijd voorbij gaat terwijl je gewoon wat kunt eten, een show kunt bezoeken of in een andere attractie kunt gaan (met kortere wachttijd die niet bij de pas hoort). Het was warm en dan heb ik een hekel aan wachtrijen (lekker met zo'n hobby🤣) , dit is dan top.
De single rider wachtrij van Toutatis was helaas beide dagen de hele dag dicht. Best wel zonde, want treinen gingen regelmatig weg met lege plekjes erin. Front row is een absolute aanrader, dat was van drie ritten in totaal 100 procent de beste beleving. En wij hebben er maar 5 minuten extra voor gewacht.
Qua shows: Les plongeons de l'Olympe was echt een hele leuke/goede duikshow.
Gaulois - Romains : Le Match vond ik persoonlijk niet veel aan. Als je tijd tekort komt, sla die dan over.