Oh! Waar ga je eten? De buffet restaurants in de hotels zijn echt heel goed. De prijs is wat je verwacht te betalen, dus niet al te gek daar.
Als je in het weekend gaat, of echt hoogseizoen, dan raad ik zeker aan ook even de showtijden te bekijken. Ikzelf ben een grote fan van slapstick en goede stuntshows en Main basse sur la Joconde is voor mij echt een verborgen parel in het pretparklandschap. Er wordt geen woord in gesproken en het decor is waanzinnig spectaculair. De show draait echter niet continu; dus let goed op.
Ik hoor verder ook goede verhalen over de parade, zelf niet gezien, en vergeet zeker niet de single riders rij bij Oz'Iris.
Lin Ha; dan moet jij echt gelijk hebben hoor. Ik weet het echt niet meer welke vorm ik had. Ik was op uitnodiging van het park binnen destijds. Dus kreeg dit gratis. Ik had het idee dat het Brons was maar begin nu zelf enorm te twijfelen. Dus excuus, al die formules maken mij een beetje duizelig 🙂 Edit: maar dan is die brons toch wel echt de beste deal he?