Arathonk Ik weet eigenlijk wel zeker dat je dat niet hoeft te verwachten hier, dat neemt echt veels te veel ruimte en budget in, dat zie ik eerder op Strookrijk verschijnen in de toekomst. Ik verwacht gewoon een klein horecapunt kwa grootte van het Seylend, en dan hopelijk gewoon nog als extra gebouw en niet in het attractiegebouw, dat is al niet mega groot, en hoe meer losse gebouwen hoe beter, dat is veel speelser en sfeervoller.
Misschien dat mij hoop op een groot sit down restaurant en het terugkeren van de gevel van het Spookslot iets te veel naar m’n hoofd zijn gestegen, haha. Het is inderdaad niet perse realistisch, maar beide wel een grote wens. Elk extra gebouw in dit gebied zou voor mij een winst zijn. En ergens hoop ik nog steeds op een gebergte voor M&M, maar ook dat is te veel verwacht (voor nu).
Mark Hier ben ik het mee eens, maar ik ben het ook met Progress eens dat dat niet op deze locatie hoeft. Ik persoonlijk blijf het eeuwig zonde vinden, en dat heb ik al vaak aangehaald, dat Baron niet een groot Table restaurant heeft in de vorm van een Ketelhuis met pubvoedsel, speciaalbier en een grote toiletgroep.
Dat is zeker een tof idee, echter heb ik het gevoel dat bij Baron echt elk stukje grond benut is en dat daar niks meer bij kan. Hoe jammer ook, want de stijl van Baron 1898 is toch wel mijn favoriet in het park. Een restaurant in die stijl was geweldig geweest.
Mark Maar ik zou het wel gek vinden dat Het Seylende Fregat niet vervangen wordt op een of andere manier. Gisteren ook weer non stop rijen gezien tot na sluiting. Ik ga er van uit dat er echt wel iets terug komt in het gebied, mogelijk in de vorm van voedselkarren want we zouden ook een Koetshuys krijgen.
Ja, ik denk zelfs dat ze karren in gaan zetten zodra de sloop hier begint. Ik ben het helemaal met je eens dat het een schot in eigen voet zou zijn om de verkoop van deze zoetigheid tijdelijk te stoppen, laat staan voor altijd. Zoals je zegt is het hier altijd druk. Suikerspin in de vorm van een griezelige spinnenweb en zwarte popcorn is best te koppelen aan Danse Macabre.