Eftelflags De Efteling heeft echt al jaren grote problemen met hun toiletcapaciteit.
Dit. Zelfs op de relatief nog rustige dagen zo aan de start van de vakantie blijft het gebrek aan toiletten vervelend. Het mag gewoon allemaal net een maatje meer om comfortabel te zijn. Er staat nu een tijdelijke unit achter de Python, maar er zijn vooral -naast gebrek aan grootte- blinde vlekken in het park.
Zo mis je er toiletten rondom Baron, daar lost de unit waar nu een vergunningaanvraag voor is weinig voor op, maar het is echt vervelend als je bij Joris of DVH staat er geen toilet in de buurt is en al helemaal niet op de route richting andere delen van het park. Die van de Oost zit vanaf die locatie best in een uithoek, helemaal met kinderen die altijd wat plotser moeten.
Deze unit vervangt vooral die van het spookslot en lijkt niet veel groter...
Dutch23 Ik denk dat er nog een toilet komt dichterbij de attractie in een grotere horeca locatie.
Ik hoop dat die er komt, maar ik betwijfel het en vraag me af waarom die niet meegenomen is in deze aanvraag. Tenzij de horeca in het gebouw van de attractie komt, maar dan hebben we het niet over een "grotere" locatie.
Ik vraag me dus erg af of die grotere locatie er wel komt, en zie ze eerder een horecawagen plaatsen (die geen vergunning nodig heeft?) ter vervanging van Seylend Fregat. Want de popcorn en suikerspin is hier razend populair en zal ergens terug moeten komen ga ik van uit.