Mark Ik hoop dat die er komt, maar ik betwijfel het en vraag me af waarom die niet meegenomen is in deze aanvraag. Tenzij de horeca in het gebouw van de attractie komt, maar dan hebben we het niet over een "grotere" locatie.
Ik denk dat beide aanvragen eerder zijn aangevraagd omdat er twee oude gebouwen voor gesloopt moeten worden. Ik dacht in de concept-art horeca te zien in het attractie gebouw, maar ik verwacht anders dat er tussen deze twee gebouwen op het braakliggende vlak achter M&M nog horeca kan komen. Waarschijnlijk zal het echter eerst de opslag van de bouwplaats worden en zal de horeca dus later in het proces gebouwd worden? Waardoor de aanvraag ook later kan? Geen idee, ik vind het sowieso vreemd dat deze twee aanvragen apart zijn gekomen.
Mocht het pad tussen Fabula en Piraña verleden tijd worden dan heb je in deze hoek geen sit down restaurant meer om te dineren (aangezien Fabula dan ineens een stuk verder is). Het lijkt mij dus een goede keus om die hier een te bouwen te samen met nog extra toiletten.
Mark Want de popcorn en suikerspin is hier razend populair en zal ergens terug moeten komen ga ik van uit.
Het is dat Circus Balancé nog even duurt, anders lijkt me dat de juiste plek voor verkoop van suikerspin en popcorn. Het Anton Pieck plein vind ik er ook een goede plek voor.