Naomi_DLP Wanneer begint het kerstseizoen? Ik zou ontzettend graag nog eens gaan tijdens het kerstseizoen, maar ik wil eigenlijk zo goedkoop mogelijk proberen te gaan, dus vandaar dat ik heb gekozen voor midden januari of vallen de prijzen aan het begin van het kerstseizoen dan ook nog mee?

Het kerstseizoen begint op 12 november 2022. Qua prijzen kan ik je niet helpen, want ik kom er al jaren met een abonnement.

Naomi_DLP Waar kan ik vinden wanneer de attracties gesloten zijn voor onderhoud? Kon het op de site zo gauw niet vinden namelijk.. Superleuk, dat ik evt met jullie mee zou kunnen, dankjewel alvast 🙂.

Voor COVID19 werd dit relatief ruim van tevoren gecommuniceerd naar fansites en stond het daar op, maar nu is het helaas niet heel duidelijk wanneer welke attractie in onderhoud is. Het is wel bijna traditie dat in januari veel attracties in onderhoud zijn. Daarom zijn de tickets ook zo goedkoop in die periode.

Naomi_DLP Wanneer begint het kerstseizoen? Ik zou ontzettend graag nog eens gaan tijdens het kerstseizoen, maar ik wil eigenlijk zo goedkoop mogelijk proberen te gaan, dus vandaar dat ik heb gekozen voor midden januari of vallen de prijzen aan het begin van het kerstseizoen dan ook nog mee?

Ik weet niet wat de prijzen met de kerst zijn, maar ik kijk altijd wel graag bij Oad, die hebben vaak erg goede aanbiedingen.
    https://www.oad.nl/magicoverdisney
    Misschien kun je daar wel vanuit kijken of dat er iemand met je mee wilt.

Disney is heel leuk in je eentje! Heb ik twee keer gedaan toen ik nog een abo had. Heb ik nu niet meer, overweeg er wel weer één te kopen, in dat geval ga ik in die periode misschien die kant weer op maar ben nu nog niet zeker haha. Sowieso veel plezier! (En het kerstseizoen is inderdaad erg leuk)

Lin Superleuk dat je een abonnement had! Wie weet zien we elkaar dan daar 🙂. Dankjewel!

• Lin vindt dit leuk.

msnguy dat had ik al vaker gehoord inderdaad, maar heb helaas geen geldboompje in de tuin staan 😉. Ga sowieso ook pas boeken denk ik als ik een beetje een idee heb van wat er wel of niet open is, want heb verder nog niks geregeld, alleen een hele hoop plannen gemaakt haha

Lin Disney is heel leuk in je eentje!

Ik kan dit alleen maar beamen. De afgelopen tien jaren heb ik zowel de parken in Parijs als in Orlando & Anaheim in m'n eentje bezocht. Ook deze zomer (eind augustus/begin september) ga ik weer op m'n eentje naar Walt Disney World voor een tiental dagen als slot van een uitgebreidere USA vakantie.

Je kan zelf beslissen wat je op welk moment wil doen 😆 . En - maar dit is allicht meer op Amerika van toepassing dan op Parijs: als de Amerikaanse mensen je daar als single zien in bvb een wachtrij, zal je sowieso worden aangesproken uit nieuwsgierigheid van de locals. Ik ben op die manier zelfs al - na bijvoorbeeld een lange wachtrij voor Splash Mountain te hebben gedeeld - enkele keren uitgenodigd geweest om 's avonds met die mensen in kwestie te gaan uit eten.

OK, ik zie dat de gemiddelde Europeaan nog niet doen uiteraard, maar laat dit je er niet van weerhouden om eens solo een Disney trip te doen. Kan alleen maar meevallen 😃

Ik verwacht in week 2 van januari weer te gaan.
        Soms heb je pech met onderhoud maar meestal is dit pas een week later.

Kerst is een mooi seizoen en heel sfeervol maar best druk, week 2 is heerlijk rustig in het park!
        Plek in de auto genoeg overigens.

StevenRSCA wat gaaf! Disney World lijkt me echt nog heel leuk om ooit eens heen te gaan 🙂. Wie weet ga ik het ooit eens proberen en dit is misschien ook wel weer iets typisch Nederlands haha, maar wil ook eigenlijk liever met z'n tweeën gaan omdat het goedkoper is dan in je eentje 🙈

PowerWave ik dacht dat het in de tweede week nog helemaal kerstseizoen is of is dat dan al voorbij? Anders ga ik ook eens kijken voor de tweede week, als je dan niet met teveel onderhoud zit 🙂.
          Dankjewel alvast 🙂

Naomi_DLP
            Het kerstseizoen is dan net voorbij. Elke dag zie je minder kerst decoratie welke in de nacht is weggehaald.

Omdat ik geen nieuw topic hierover wil beginnen, dacht ik even mijn vraag hier te stellen 🙈
            Mijn vriend is binnenkort in augustus op trip, en ik wil er ook even tussenuit en vroeg af of er toevallig mensen zijn die vanuit Belgie zondag 28 augustus naar Disney gaan waarmee ik eventueel mee kan rijden ?