Pretparkgenot Een toch wel aparte mix tussen dennenbomen en palmbomen. Voor de bandenglijbaan stond blijkbaar een rij van tegen de 20 minuten. Je moet dus wel geduld hebben ... Wie wil curlen moet vooraf reserveren en een borg van €10,- betalen. Deze borg krijg je terug als tegoed om een drankje te pakken in de Almhut. Bij de show Warme wensen van Merlijn kun je in theateropstelling zitten. Hier kun je de vuurschalen langs Merlin's Quest goed zien. Ze drijven dus niet maar liggen op blokken. Ook voor het showtje met Maximus Müller kun je er lekker bij gaan zitten. Op de plek van de springende fonteinen staan allerlei bankjes. Maximus begint met zijn 'Vertelinator' wel een beetje op een persiflage van Dr. Doofenschmirtz te lijken. Toos & Morrel hebben een speciaal winterpak. Ook de Toos & Morrel show is zittend te bekijken De glijbanentorens zijn volledig uitgelicht. Dit is mij nog nooit eerder opgevallen. Is dit nieuw? De oliebollenkraam is verhuist naar het strandterras van Solaris. De Almhut blijkt ook een enigszins verwarmd buitenterras te hebben. Bij het buitengebied van Expedition Zork is extra horeca toegevoegd. Zijn er nog mensen op het forum die een bezoekje aan Winter Feelings op de planning hebben staan? Bron: WINTER FEELINGS TOVERLAND 2022 || VLOG
Eduard Pretparkgenot Zijn er nog mensen op het forum die een bezoekje aan Winter Feelings op de planning hebben staan? Ik ga zaterdag kijken. :-)
FennaFenn_FennParks Pretparkgenot Ja, ik Pretparkgenot Zijn er nog mensen op het forum die een bezoekje aan Winter Feelings op de planning hebben staan? Ja, ik!😃 Ik wil zeer binnenkort gaan.
Tonnie Pretparkgenot Hier kun je de vuurschalen langs Merlin's Quest goed zien. Ze drijven dus niet maar liggen op blokken. In principe zijn die blokken drijvers he 😅
Pretparkgenot Zou dit plattegrond bord nog aangepast worden denken jullie? In de hoek van het Survivalparcours is een grote tent waar het SBS6-programma IJsmeesters opgenomen wordt. Ik verwacht eigenlijk dat we die beelden straks ook als bezoeker kunnen zien. Alleen staat het 'IJsatelier' nog niet op de plattegrond. Of is het IJsatelier exclusief als opnamelocatie voor het tv-programma? Bron: Looopings: Toverland omgetoverd tot winterwonderland voor nieuw concept Winter Feelings
Randomnickname95 Wel mooi dat er toch mensen zijn die zich storen aan lampjes en kerstbomen in een zomers gebied, alsof het hele zuidelijk halfrond of de landen met een warmer klimaat op het noordelijk halfrond geen kerstboom opzetten. Opzich snap ik het natuurlijk wel, wij associeren het met winter, maar genoeg (sub)tropische plekken waar ook gewoon een kerstboom staat en het makkelijk 20 graden is, al hebben ze daar dan weer geen ijsbaan natuurlijk...
Pretparkgenot Randomnickname95 Als ik mij ergens aan zou storen dan zijn het de bomen in Ithaka, in die tijd bestond kerst nog niet.
cas794 Pretparkgenot Odysseus die even de achtbaan pakt nadat die Troje verovert heeft want achtbanen bestonden toen wel
Cerveza Achtbanen en andere attracties bestonden toen ook niet, maar toch staan ze er. Disney heeft in Florida zelfs een waterpark gethematiseerd naar een sneeuwstorm en hoor je daar tijdens kerst zomerse liedjes met een twist. Dit winterse event ziet er toch gewoon tof uit ook in de tropische, griekse of welke andere omgeving je dan ook begeeft!
Bran Bran effe hier verder op ik was er gisteren alles werkte met 2 graden ,maar vandaag is het een beetje fout gegaan met booster bike wat normaal 7 graden mag rijden de booster bike heeft de baan niet gehaald met medewerkers er op
Lin Waar ik al bang voor was, is werkelijkheid: het is zo koud dat alle achtbanen buiten dicht zijn. Met als gevolg extreme drukte in Wunderwald, want er loopt veel volk wat zich nu niet kan verspreiden. Zo jammer. Ik snap dat het met 0 graden nou eenmaal koud is, maar als je attracties dat niet aankunnen moet je dan wel alles open willen gooien?
Jordy Lin ik denk dat als de helft van het park maar open is, de drukte in Wunderwald en Land van Toos nog extremer is. Het neemt niet weg dat het vervelend is, maar het risico op gesloten attracties bij te koud weer is altijd al geweest.
luc136 Jordy Lin ik denk dat als de helft van het park maar open is, de drukte in Wunderwald en Land van Toos nog extremer is. Ik denk van niet eigenlijk. Dan zullen er veel minder bezoekers komen. Nu zijn er allemaal mensen in het park die Troy of Dwervelwind willen doen, als die gebieden sws dicht zal een flink deel van de bezoekers bij voorbaat al niet meer komen.
Jordy luc136 en ik denk het niet, ik kom in ieder geval niet voor een half park, ook al zijn er nu een aantal attracties dicht, word genoeg aangegeven dat bij slechte weersomstandigheden attracties dicht kunnen zijn… sowieso zijn er genoeg andere dingen te doen in Toverland en een divers aanbod in van alles wat.
Zingo Jordy sowieso zijn er genoeg andere dingen te doen in Toverland en een divers aanbod in van alles wat. Nouja, op het moment dat Boosterbike, Troy, Dwervelwind en Feniz dicht zijn wordt de spoeling voor de winter periode wel erg dun hoor. Met de twee water attracties die ook niet geweldig zijn met dit weer houd je nog een paar volwaardige attracties van een beetje formaat over, dan zijn er echt weinig redenen om het park te bezoeken.
Jordy Zingo dat ben ik wel met je eens, maar nogmaals als er een beetje sneeuw of vorst is ligt heel Nederland plat. Dus dan is de vraag, wat verwacht je als je met slechte en koude weersomstandigheden naar een pretpark gaat. De NS gooit de hele dienstregeling plat als er een beetje sneeuw of extreme vorst is… bovendien is Troy wel gewoon open. Fenix weet ik niet wat die doet met kou als de werkzaamheden voorbij zijn.
Lin Jordy bovendien is Troy wel gewoon open Troy is pas sinds 14 uur open en rijdt met 1 trein. Het is ongelooflijk druk in het park. Zoals ik al zei, ik snap dat kou voor problemen kan zorgen, maar als je daar niet op voorbereid bent als park moet je niet open gaan. Nu gaat met het minste het halve park dicht, met nog meer drukte als gevolg op de andere plekken. Dat ik niet naar een pretpark moet gaan in december omdat het mogelijk allemaal dichtgaat vind ik de omgekeerde wereld. Als Toverland niet kan leveren, ga dan niet open. Want er lopen inderdaad wel mensen in het park die alleen komen omdat het hele park nu open zou zijn en die zijn niet tevreden.