Dutch23 Ik weet nog niet wat ik hier van vind. Misschien was een zomers exotisch oord niet de beste plek voor een winterse beleving.
Er is natuurlijk niets wat winter uitstraalt als een tropisch gebied met azuurblauw water en palmbomen.
Vloekt een beetje met de kerstbomen en de winterchalets. Het zijn dan ook uitersten qua gevoel.
Ook de kleuren die aanwezig zijn in Port Laguna, geven een heel zomers gevoel, wat in de winter natuurlijk niet echt helpt om een wintersfeer te creeëren. Ik vind vooral de kerstbomen en palmbomen in dezelfde zone nogal vreemd overkomen.
Zou leuk geweest zijn als ze dat ook wat om-armden (bijvoorbeeld door kerstballen in de palmbomen te hangen, had wel een geinig effect geweest), maar het is dan ook het eerste jaar. Laten we hun de kans geven om verder te laten groeien en de decoratie meer uit te werken.
Ik denk dat ze hunzelf een vrij moeilijke opdracht gegeven hebben om Port Laguna winters te maken, als ze dat bij bijvoorbeeld Expedition Zork hadden gedaan was dat een pak minder moeilijk aan te kleden vermoed ik.
Ik ben benieuwd hoe het binnen 5 jaar loopt, dan zal het hopelijk een heel ander gevoel hebben.