Hallo allemaal!
Samen met mijn vriendin had ik gepland om van 8 tot 17 augustus een pretparkroadtrip te maken met bestemmingen in Frankrijk, Andorra en Spanje.
Ergens vind ik het een beetje zonde om niet meer mensen mee te nemen dus bij deze de oproep!
Hoe ziet de reis eruit?
08-08 Parc Asterix
09-08 Le Pal
10-08 Mont Magic Family park & Naturland
11-08 Port Aventura + Ferrariland
12-08 Parque Warner Madrid
13-08 Parque de Atracciones de Madrid
14-08 Port Aventura
15-08 Fabrikus world Europark, Lunapark, Parc d'Attractions Marseillan-Plage, Amigoland
16-08 Walibi Rhône-Alpes
17-08 Nigloland
Wat gaat het kosten?
Afhankelijk van hoe je zelf je geld besteed en hoeveel mensen er mee willen bepaald uiteindelijk de totale kosten van de trip.
Naar verwachting zijn de reiskosten €620,- in totaal.
Daarbij moet je nog rekenen op hotels, eten, drinken en toegang tot de verschillende parken.
Als je in het bezit bent van een Slagharen gold abbo en/of een Walibi abbonement krijg je veel voordeel op de trip met zelfs gratis toegang tot verschillende parken.
Bij 3 personen schat ik de totalen kosten op +- €1.000,- p.p.
Bij 4 personen schat ik de totale kosten op +- €900,- p.p.
Hierbij uitgaande van entree van alle parken, parkeren, benzine, eten & drinken €15,- per dag, hotels en tol.
Wanneer je interesse hebt laat het me weten via een reactie hieronder. Wie het eerst komt wie het eerst maalt zal ik zo maar zeggen.
Graag wil ik dan minstens 1x kennismaken gezien je toch 2 weken met elkaar op reis gaat. Dan is het toch wel fijn om te weten of het een beetje klikt 🙂
Voor zover heb ik nog twee plekjes vrij in de auto 🙂
Wellicht tot snel!
Met vliegende groeten, Danny