Michael Klopt, echter Markie Mark (Rutte) heeft nu al aangegeven dat het presenteren een eerste stap was en dat er nog het e.e.a. aan aangepast gaat worden kortom de soep gaat niet zo heet gegeten worden als opgediend.
Daarnaast is het nog maar de vraag of er een meerderheid gaat zijn die de plannen in de huidige versie gaan steunen in de kamer.
Over het "uitruilen" ik denk dat je dan juist niet meer moet reduceren, als jij de parkeer en verkeersactiviteiten van de Efteling kan verplaatsen naar een gebied wat zwaarder "belast" kan worden lijkt het mij dat je daar sowieso winst uit kan halen.
Maar goed we maken ons in NL veel te druk om dit hele gebeuren, straks hebben we het hele land drastisch veranderd, boeren uitgekocht etc. en moeten we weer aan de kolencentrales omdat we allemaal elektrisch gaan verwarmen ivm de gasproblematiek met Rusland, en als we dan alles voor elkaar hebben daalt de stikstof uit het Ruhr gebied hier netjes binnen onze landsgrenzen neer....
De wereld "redden" kan alleen als iedereen hier aan meewerkt (dus alle landen) ik zie het niet gebeuren.....