- Bijgewerkt
Progress Het voelt niet logisch om eerst de camping permanent te maken en uit te breiden met wat huisjes en dan snel daarna een hotel neer te zetten. Dan is er meer verblijfscapaciteit dan nodig is. En daar is het park voor mijn gevoel nog steeds niet dagvullend genoeg voor. Een paar grote familie-attracties zouden dat veranderen, maar voor die er staan ben je 10 jaar verder.
Ik denk dat we sowieso niet op hele korte termijn een hotel te hoeven verwachten.
Toverland wilde altijd verblijf kunnen bieden (logisch), maar de gemeente duwde ze naar mijn idee richting een hotel, er was/is namelijk lokaal beleid dat nieuwe verblijfsaccommodaties in de regio wat moesten toevoegen in het regionale aanbod.
En met een mega camping met huisjes en 2 centerparcs parken leek het voor mij dat Toverland een hotel kant werd opgeduwd, terwijl met de popup camping t bestaansrecht van een eigen camping bewezen is.
Mullie Als ik even doortel en de termijn doorbereken bij een reguliere procedure dan zou de gemeente uiterlijk begin september een besluit moeten nemen op de vergunning
In principe heeft de gemeente al een besluit genomen (en de vergunning verleend), het gaat echter om inzage en bezwaartermijnen die nog lopen.