KevinRollercoaster27 In 2007 heeft men na de opening van Troy plannen onthult die suggereerde dat er een Atlantica Supersplash zou komen in hetzelfde Griekse thema. Maar dat was in een fase dat Toverland elke proefballon direct naar buiten communiceerde en zich daarmee niet zo geloofwaardig heeft gemaakt als er een aankondiging kwam. Uiteindelijk zijn alleen de schipschommel (of schommelschip?) en de paardjes van Ithaka gerealiseerd.
Ik kan mij recent geen waterachtbanen discussie herinneren als uitbreiding voor het park. Wat ik uit wandelgangen hoor is dat men de ridderstrijd speeltuin en de naastgelegen waterplaats gaat verhuizen naar elders in Avalon en dat er twee mechanische attracties bij komen, waarvan eentje een droptoren is. En volgens Wessel Wit, eigenaar Looopings, in een youtube video van Bart Baan moet je dat woord op de breedst mogelijke manier interpreteren. Dus ik verwacht eerlijk gezegd geen heftige of grootste attracties. Dan zitten we al op drie attracties van de vier. Dus over die vierde kunnen we speculeren, maar het zou vreemd zijn als dat wel ineens een grote attractie zou zijn.