Jordy zou er zelf nooit ingaan dus hoop het niet .

Maar als het en zoals jullie zeggen geen achtbaan en geen darkride gaat worden dan is de kans vrij groot dat het iets word waar ik niet in ga want ik ga alleen in Achtbanen, Darkride en waterattracties. Want tegen die andere dingen kan ik toch niet tegen want dan word je of constant over de kop gedraaid of rond gedraaid.

• cas794 heeft hierop gereageerd.

Ik heb geen idee wat er gaat komen, maar ik verwacht geen enorme investering. Dus ik laat mijn verwachtingen lekker laag. De parachute tower zal wel de grootste van de vier nieuwe attracties worden… Dan nog drie andere molentjes of dergelijke kleinschalige attracties erbij vermoed ik. Kleine investering, mooie pakketje om Avalon completer te maken. En Toverland kennende zorgen ze wel dat alles er mooi uitziet.

Het waren toch twee wat grotere mechanische dingen en wat geschuif met wat speelplekken/ 2 nieuwe/verplaatste speeltuinen of heb ik dat zelf bedacht?

Randomnickname95 Ja en nee 🙂. Voor zover ik weet zijn het allemaal mechanische attracties waarvan twee grote en twee kleine.

Zou zonde zijn om die vijver niet te benutten.

Een vliegende Hollander achtige waterattractie zou daar heel goed passen maar dat zullen ze vast niet doen

Debruijn7 Dan kan je iedere infill wel een kermis attractie noemen. Want zelfs een grote droptower of Star Flyer is dan al fout, terwijl er toch genoeg parken zijn die dit hebben staan

Debruijn7
      Zou een achtbaan gaaf zijn? Ja, voor ons, de pretparkgekkies, en voor de doelgroep tieners denk ik ook. Maar je moet niet vergeten dat Toverland geen Walibi Holland is, en de doelgroep ook (denk zelfs voornamelijk, maar pin me hier niet op vast haha) op families gericht is. Als je kijkt naar de op alle tijden rustige wachtrij van Fenix, behalve met Halloween, als dus die tienerdoelgroep langs komt, kun je je bedenken dat die groep dus wel weer even verzadigd is. Als je kijkt naar attracties als de boomstammetjes of de Blitz Bahn daarentegen, die altijd belachelijk druk is, hoewel die natuurlijk wel een lage capaciteit heeft, kun je je bedenken dat er voor die doelgroep misschien best wat bij mag.
      Daar moet ik nog aan toevoegen dat deze attracties erbij komen om Avalon echt af te maken, en laat dat gebied nou net al een grote achtbaan hebben.
      Dus kun je je eigenlijk wel bedenken dat Toverland in praktisch alle opzichten beter infill attracties, of die kermis attracties zoals jij ze noemt, er in kan gooien, zelfs het opzicht van ons, want als ze nu een gigantische achtbaan bouwen waar niemand in gaat zijn dan ze zo failliet, haha.

Momenteel zijn ze bezig binnen in de helix van Fenix.
      Ze hebben een tunnel onder de baan door gegraven en waren enkele stenen aan het verwijderen.
      Het viel mij ook op dat er een timelapse camera op dit punt gericht staat.

• NR92 vindt dit leuk.

Ik mag toch hopen dat daar geen attractie komt te staan, dat zou ik op het eerste oog eeuwig zonde vinden zeg.

Zingo Eens! Het is/was een mooie plek waar je met de Fēnix trein langs kwam, zou zonde zijn als daar een attractie komt te staan..

Eens met Zingo. Die plek had ik nu net niet verwacht en zou ik ook erg zonde vinden.

Hopelijk is het Kabel en Leiding werk

De doorsnede van de Parachute Tower is 19 meter, en al zou de doorsnede van de Helix 30 meter zijn zou ik daar nooit een Parachute Tower plaatsen.

Het lijkt eerder op leiding/elektra gerelateerde werkzaamheden.

Dank voor de update!

Ik verwacht om verschillende redenen daar geen attractie, o.a. omdat je dan ook hoge lelijke hekken neer moet gaan zetten.

Dat gezegd, er komen vier “attracties”, het is nog steeds onduidelijk volgens mij of dat allemaal mechanisch is. Ik zou dus niet alleen op de parachute toren richten zoals hier ik hier regelmatig lees. Ik zie een van de attractie’s ook zomaar een avontuurlijk element zijn, denk aan een pad met objecten.

Evengoed zou een avontuurlijk pad daar niet misstaan, het is een leuk plekje om overheen te lopen, en dit zou mooi zijn met verschillende objecten!

Wie weet gewoon een decoratieve toevoeging om het gebied te plussen, of een verhoging met uitkijk over het gebied.

Ze hebben nu een stuk onder de baan afgegegraven om er met een graafmachine onderdoor te kunnen. Maar aangezien de zitjes van fenix nog ver onder de baan uitsteken daar moet er toch een nog dieper tunnel komen wil je daar veilig onderdoor kunnen lopen. Het lijkt me niet aannemelijk dat dat gebied toegankelijk wordt bezoekers en verwacht hooguit een eventuele toevoeging van een speciaal (licht)effect om het gebied net wat meer Toverlandse magie te geven.

Zijn er ook al werkzaamheden gespot nabij de loods van Fenix (bij de remsectie)?