Coasterfrenzy Ik sprak een medewerker van een park eens over het gedrag van mensen en hij zei "ze laten hun verstand in de auto liggen voordat ze binnen komen".
Was dit toevallig in Walibi? Want dit klinkt als iets wat ik en collega's van mij daar altijd zeiden toen ik er nog werkte 😂
Maar het is inderdaad helaas hoe het soms voelt. Mensen lijken soms al hun verstand te zijn vergeten. Van mensen die niet snappen dat het niet te bedoeling is met je volle gewicht in het riempje te gaan hangen bij de superswing, tot kinderen die na een ritje drako de baan in rennen om daar aan het hek hun ouders te vragen of ze nog een keer mogen... neem hierbij van die vloggers die vinden dat ze overal mogen filmen en het feest is compleet.
Je leert er als medewerker vrij snel mee omgaan doordat het haast orde van de dag is. En het is ook iets van alle klasse, ben keer door een vader met een gooi's accent 15 minuten lang bij de spaceshot gekleineerd doordat ik zijn dochter had teruggestuurd die volgens hem toch nog wel kon aansluiten bij 2 nichtjes die al meer dan een half uur in de rij stonden en bijna aan de beurt waren. Maarja ook dat is voordringen, maakt niet uit hoe oud ze zijn.