Gisteren in Walibi Holland bij de Goliath was er een groepje Nederlandse Marokkanen die over de hekjes sprongen dus voor drongen. Ik zelf stond in de Single riders rij en toen ze aan de beurt waren riep iemand van achteren naar de medewerkster dat hun over de hekjes waren gesprongen.. er ontstond een best zoals gebruikelijke woordenwisseling met ziektes erbij richting degene die dat riep vanuit te wachtrij
De medewerkster best tenger klein blond en nog vrij jong liep even weg overlegt even met de collega's komt dan terug om de plekken toe te wijzen aan de wachtende mensen Doet het kettinkje open en zegt tegen dat groepje.. Ja jullie mogen daar eruit.. dus ze werden weggestuurd bij de Goliath ze waren best wel intimiderend agressief en toch gingen ze scheldend met het gebruikelijke alfabetweg.
Ik was even bang dat het uit de hand zou gaan lopen.
Best mooi om te zien dat de Walibi medewerkers niet onder de indruk zijn van dit soort gasten met dit soort agressieve gedrag en gewoon ze gevoeglijk weg stuurd voor asociaal gedrag.
Beveiliging is wel opgeroepen zodat ze niet meer richting de Goliath konden gaan. Hoe het verder afgelopen is weet ik ook niet ik heb de medewerkster nog een compliment gegeven voor het daad krachtige optreden.