Aurelius hoe vaak kom je op vakbeurzen? Dit soort presentaties zijn echt niet heel ongebruikelijk hoor... ten minste in mijn vakgebied haha. Meestal heeft niemand echt zin of tijd om voor een beurs een goeie presentatie te maken, en dit is ook niet het moment waarop Walibi ook bijvoorbeeld de pers gaat opzoeken en marketing er tegenaan gooit.
Ik ben nog steeds erg positief over de banen zelf. Dit worden gewoon twee erg leuke banen die er voor zorgen dat Walibi een ijzersterke lineup heeft vergeleken met alle parken in de buurt. Bouw er in de toekomst nog een hyper en een nieuwe STC op de plek van Condor bij en dan zou je qua achtbaanaanbod op het wereldtoneel mee kunnen doen. Maar 3 RMCs, Goliath en LG zijn voor mij iig genoeg reden om een keer een jaarabbo aan te schaffen komend seizoen 🙂
Maar ik ben enthousiast ondanks theming en naam, niet dankzij... zo zonde, want met een duelling baan als deze liggen er zo veel toffe thema's voor het oprapen zou je zeggen. Maar wat lijkt te zijn gebeurd is dat de directie(?) een geinig ideetje van een grafisch ontwerper (twee halve logo's die je kan omdraaien) genoeg vond om de hele baan aan op te hangen. Iemand zei eerder dat CdA meer betrokken zou zijn bij deze baan - ik hoop dat ze daar nu een woordje of twee mee zullen uitwisselen... leg je Mahuka naast YoY dan wordt helaas pijnlijk duidelijk hoe het óók had kunnen zijn.