Mijn ervaring met 4 RMC single railcoasters zijn dat ze een hele andere ervaring geven dan elke andere achtbaan, Jersey Devil Coaster viel mij een beetje tegen (te weinig krachten), maar ik denk dat die ervaring voor veel achtbaanliefhebbers en het algemene publiek heftig genoeg is. Railblazer/WonderWoman Golden Lasso zijn 'mental', Wonder Woman Flight of Courage is in mijn ogen de 'sleeper-hit' van Magic Mountain, tweede baan, beter dan Tatsu/X2.
Enige wat ik hoop is dat die epische ejector op de first drop blijft (of nog sterker wordt gemaakt), en niet wordt 'beperkt' door een barrelroll (die drukt je in je stoel i.p.v. dat je gelanceerd wordt). Door de keuze voor 2 banen hoop ik dat de thrillkant heftig genoeg blijft, en familie-kant interessant genoeg blijft. (al denk ik dat een single rail coaster voor de familiekant ook best heftig is omdat je alleen zit)
Ik ben erg benieuwd hoe Walibi met losse spullen omgaat, je wil op deze banen alles echt veilig opgeborgen hebben, en hoe ze die treinen snel gevuld krijgen. RMC's zijn wat lastig wat dat betreft.