Loekiloeki Mascha zei zelf dat het punt is bereikt dat de jongeren doelgroep het park inmiddels weet te vinden. Bij families valt er nog enorm veel winst te behalen.
Klinkt voor mij toch wel alsof ze weten wat ze doen (nu eindelijk). Uiteraard mag je nooit je bestaande doelgroep gaan verwaarlozen, dan heb je een thrill als een nieuwe RMC wel voor nodig, maar het is goed om uit te breiden naar de familie toe.. Dat hoeft écht niet in één klap te gaan.
Plopsa doet het omgekeerde in de panne. Daar staat Happyride ook een beetje niets te doen omdat er amper publiek voor is. Maar net zoals in de panne de groep voor thrillseekers zal moeten groeien naarmate het aanbod daarvoor groeit, zal de groep families in Walibi kunnen groeien als het aanbod daarvoor groeit.
asuran Families wisten hun ook te vinden tot dat ze die min of meer zelf weg jaagde door te focussen op tieners
Hebben we daar iets van cijfers ofzo van? Six Flags richtte zich op Thrill. Daarna is er een korte periode geweest dat men zich op families ging richten (en veel flatrides eruit zijn gegooid maar er een soort kinderboerderij voor terug kwam) en weer later terug naar de thrill.. Na het Six Flags tijdperk (dat op zich óók al niet heel lang duurde) heeft het park best lang aangemodderd met hun identiteit en doelgroep. Voor mijn gevoel véél te kort om tot een punt te komen dat families het park "wel wisten te vinden" (maar daar kan ik me natuurlijk in vergissen).
In elk geval lijken ze nu wél een redelijk heldere strategie en identiteit te hebben. Ik moet toegeven dat ik nog wat sceptisch ben over het familie-verhaal, maar het is zeker geen onmogelijke (of onlogische stap).