Gisteren voor het eerst YoY mogen ervaren ik was enorm onder de indruk van deze nieuwe coasters, eerst de Chill gedaan en moet zeggen wat een heerlijk baantje zeg mooie airtime momenten en lekker speels hoe die over die baan jaagt. Na paar keer Chill gedaan te hebben deed ik ook paar keer de Thrill dit is wel de mooiste van de twee, de hele rit vol aktie zonder rust momenten & de inversies zijn mooi op elkaar afgestemd.
De interactie tussen beiden coasters is enorm geslaagd zoveel momenten dat de treintjes elkaar kruisen, vooral in de Chill kant is dat effect super goed merkbaar vooral als je achterin zit. In het station dat de treinen langzaam doorrijden vindt ik wel fijn met instappen/uitstappen dat maakt operations wel een stuk vlotter.
Het nieuwe gebied zit wel op een erg mooie locatie in het park met mooi uitzicht op Goliath & Xpress 13, Flavors het nieuwe restaurant vindt ik er prima uit zien & die Croque Monsieur was heel erg lekker. Vond de wachttijden voor YoY gisteren wel meevallen het was ook redelijk rustig bij een nieuwe attractie het gebied zag er nog wel kaal uit qua aankleding maar denk als je een tijdje verder bent dan zal het gebied ook wat meer tot leven komen.
Welke vond ik beter? persoonlijk vond ik Thrill beter gewoon omdat de rit een stuk wilder is dan Chill plus die inversies zijn prachtig, de high five element is toch voor mij de highlight wat een gaaf element is dat, top aanwinst voor het park met deze single rail coasters hier gaan we nog vele jaren van genieten, kan al niet wachten om meer ritjes te gaan doen.