Volg je ons op instagram? Dan heb je in de stories van Pretpark.club meer dan genoeg materiaal van vandaag langs kunnen zien komen, maar voor de volledigheid nog wat foto's!
(PS: in de stories zie je ook hoe het instappen werkt).

De dag deels ook doorgebracht met zuider- en oosterburen: ACE Europe en FKF ๐

Goliath stond gek genoeg al erg lang stil op de lifthill... ๐

Terwijl we ondertussen vast bij 't nieuwe horecapunt de baan konden bewonderen en nog ff wat te socializen (en socials te updaten ๐ )

Mooie woorden van Mascha...

...gericht aan een behoorlijke menigte.

Onder het vertier van muziek en dansers volgde de openingsceremonie: Condor, Xpress en Goliath heetten de twee nieuwe banen van harte welkom in hun midden door met themamuziek (hm, hoor ik dan John Williams Superman?) en vuurwerk!
Maar dan is dit waar t om draait toch:

Al met al toch een ritje of 8 gemaakt denk ik. Mijn conclusie: groen heeft m'n voorkeur, die voelt wat logischer en is een stukje intenser. De airtime van de blauwe doet echter ook een leuke duit in het zakje, maar is toch een veel toegankelijker baan.
Blauw heeft nog wel een bocht ergens op t einde die wat onlogisch voelt, en profiteert ook vooral van het vermaak dat de groene baan onderweg biedt. In beide gevallen vond ik de baan overigens front seat beter dan backseat.
Onder de streep een prachtige aanwinst, nu eens zien hoe de capaciteit in de praktijk werkt.
In elk geval: zeker twee leuke banen waar zo'n 190 man op dit forum nog maar een weekje op hoeft te wachten!!