Ik heb afgelopen twee weken drie RMC banen mogen doen; Stormchaser, Steel Vengeance en Goliath. Voor mij is Steel Vengeance de allerbeste baan van de wereld. Dat ding is echt intens bruut, op alle fronten. Untamed is ook waanzinnig tof, elementen volgen elkaar lekker snel op. Wat ik het minste vind aan RMC zijn die rare kronkeltjes aan het einde van de rit waardoor je alle kanten op gaat. Die heeft Untamed bijna niet, wat echt heel fijn is. Het eerste grote element is echt insane qua gevoel. Komt aardig in de buurt van een Zero G stall, en de barrel roll op het einde is echt heeeeeel cool. De double up, double down is het βminsteβ stukje. Maar als dat het minste stukje is dan durf ik wel de stelling aan dat dit in ieder geval de beste achtbaan van de Benelux is. Ik twijfel sterk of ik Untamed of Taron een betere baan vind. Maar als Untamed dat wint dan is het simpelweg de beste baan van in ieder geval West Europa. Snel nog maar eens wat ritjes maken, want door een volle agenda maar 1 rit kunnen maken jammergenoeg.
Walibi gefeliciteerd met deze baan, het is echt een topper en waanzinnig goede baan. En ook de Wildernis vibe vind ik heel erg lekker werken in het gebied! Ik was kritisch op festivalization, maar het pakt goed uit! Ook in dit gebied! ππ