JrmWrm Begrijp mij niet verkeerd, je hebt helemaal gelijk hoor. Ik had persoonlijk ook Wandering Oaken’s Sliding Sleighs willen zien komen. Of in ieder geval een variant hiervan. Ik zou ook het liefst een variant van de dieren draaimolen willen zien in Lion King zoals ze deze voor Tropical Americas hebben ontwikkeld.
coasterkabouter Dit zijn inderdaad de geruchten, In totaal zijn er momenteel nog twee officiel uitbreidingsgebieden. Het huidige Cars Road Trip gebied en waar momenteel de test opstelling staat voor Lion King. Voor Cars is er een variant van Zootopia in gedachten en een mogelijk variant van World of Avatar. Aangezien dit twee werelden zijn die al bestaan en in dezelfde lijn liggen van het nieuwe concept van het park "Stappen in de wereld van ...".
Chingu I know, ze hebben alleen besloten om ons allemaal te irriteren en ze in Adventure Way te plaatsen 😉
Niek Nou, Lion King is momenteel verder met grondwerk dan deze zweefmolen als ik de foto's bekijk. Tenzij ze dit allemaal al klaar hebben gelegd ten tijden van Adventure Way.