Quefox_ Hjalmar helaas is de voormalige Studio 3 locatie nog steeds te zien Er komt nog een groot billboard op de gevel waarna dit waarschijnlijk niet meer te zien is.
Hjalmar DLP Works heeft weer een mooie vlucht gedaan, en ons een beeld gegeven voor de nieuwe show op Adventure Bay. De constructie is oprecht enorm en zal straks ook nog vuurwerk, drones en floats hebben.
StevenRSCA Hjalmar Lijkt de constructie je niet te groot voor de al bij al kleine oppervlakte van het meer? Het begint in proportie al bijna zowaar dezelfde verhouding te hebben als de (veel grotere) omgekeerde taco's van enkele jaren terug op het (veel grotere) World Showcase Lagoon in Epcot.
R013 StevenRSCA Mooi is anders inderdaad. Had de Efteling zo’n installatie liggen was het forum te klein geweest voor alle commentaren iig haha! Hjalmar Op looopings staan nog veel meer foto’s ( oa van Frozen) vanuit de lucht.
Michael R013 Had de Efteling zo’n installatie liggen was het forum te klein geweest voor alle commentaren iig haha! Wat een onzin, het forum is nou eenmaal meer geïnteresseerd in de Efteling dan in de Studio’s van Disney. En in z’n huidige staat ook niet meer dan logisch. Dit ding is inderdaad gigantisch voor het meer. Laten we inderdaad hopen dat dit elke dag wegvaart.
Hjalmar Ik verwacht dat deze vier pontoons weg gesleept kunnen worden zodat het 2 hectare meer overdag leeg is. Ze hebben ook nog de vier barges van Tokyo DisneySea om hier heen te varen.
Niek Michael Dit ding is inderdaad gigantisch voor het meer. Laten we inderdaad hopen dat dit elke dag wegvaart. Ik hoop het in elk geval wel, meine gute wat een gevaarte! Dit verkleint het meer optisch enórm!
R013 Michael Dat neemt niet weg dat het forum ramvol commentaar had gezeten als de Efteling dit op een van de vijvers heeft liggen.
Japio Niek het lijkt me ook niet lekker voor je zichtlijnen. Zeker die naar Frozen moet toch hét Instagram plaatje worden de eerste jaren.
QDude24 Als die weg zou varen zouden ze hem moeten kunnen opvouwen want dit past zo niet. Misschien dat het, wanneer hij niet in gebruik is, onder water zit?
The_Bullgod QDude24 Als die weg zou varen zouden ze hem moeten kunnen opvouwen want dit past zo niet. Misschien dat het, wanneer hij niet in gebruik is, onder water zit? Mogelijk dat deze grote unit bestaat uit meerdere kleinere units die aan elkaar gekoppeld worden. Dan zou het toch wel moeten kunnen lijkt mij.
BlueSpirit In Epcot varen de grote stages toch ook in meerdere objecten naar het centrale punt? Ik mag hopen dat dat hier in ieder geval ook gaat gebeuren want dit is niet best.
MattaM Gezien de zwarte kleurstelling ga ik er vanuit dat deze pas bij het avond vallen worden ingevaren. Anders zou deze wel iets meer in de kleur van water of omgeving wordt geverfd.
Meelworm Dat denk ik ook 👀 Het iedere dag heen en weer zeulen lijkt me ook verre van ideaal, is een serieuze constructie 😅
Pino330 Disney zegt zelf dat de constructies op het meer elke avond vanuit de backstage haven worden gehaald en dat de constructies nog worden gethematiseerd, maar over de theming... Dat hadden ze ook beloofd met Harmonious.
Hjalmar Gedurende de laatste weken heeft DLP.works gerapporteerd dat er test worden uitgevoerd voor de nieuwe show op Adventure Bay. Water scherm tests, vuurwerk en licht op de oude barge van Tokyo Disney Resort worden momenteel getest.
Hjalmar Eftelflags Fantasmic Barges, al zijn ze natuurlijk nu wel omgebouwd. Het gaat om de vier barges die rondom Sorcerer Apprentice’s Hat lagen tijdens de show. Zowel Sorcerer Apprentice’s Hat (Welke nu in Sea of Dreams gebruikt wordt) als de Dragon/Magic Mirror barge zijn nog altijd in Tokyo.