OlympiaLooping dat het in theorie eindeloos kan, wanneer men de portemonnee blijft trekken, zal ongetwijfeld kloppen. Met de rest wat je zegt ben ik het ook zeker eens.
Waar wij van punt verschillen is dat ik nu zoiets heb van, wederom 6 miljoen investeren, waarvan vast veel in de (naar mijn mening krakkemikkige maar wel op maat gemaakte) techniek, dat begint te schuren. Het is niet zo dat het ritsysteem een vast product is (geweest) van een fabrikant, maar een op maat gemaakt systeem. Alleen al dit maakt technisch onderhoud zoveel duurder. Er komt wat mij betreft een omslagpunt aan waarbij de grote kosten voor onderhoud (en de langdurige sluiting die erbij hoort) van een verouderde attractie allicht niet meer te rechtvaardigen is, en dat omslagpunt ligt voor mij wel in de nabije toekomst. Als ik over 10/15 jaar kinderen heb, dan vind ik t hartstikke leuk om ze mee te nemen in de droomvlucht, vooral voor de nostalgie. Maar liever zie ik er een versie 2.0 staan, met hedendaags ritsysteem, meer immersive decors, een spectaculaire animatronic etc.