R013 Ben ik niet met je eens :
-TamiTami
-Tomahawk
-El Diablo tren de la mina
-Stampida
4 coasters waar de familie in kan stappen tegenover :
-Shambala
-Dragon Khan
-Furious Baco
3 thrillcoasters.
Tami Tami En Tomahk zijn toch echt meer kiddie coasters.. ja, de hele familie MAG er in, maar is zeker niet de doelgroep van de banen.
Stampida is gewoon een thrill coaster.
Blijft alleen el diabolo als échte familiebaan over.
===============
Het is al eens eerder gezegd in dit topic: Maar het Far West gebied heeft eigenlijk al genoeg achtbaangeweld staan.. hetzelfde geldt ook voor Waterattracties. De combinatie van de twee zou ik hier al helemaal misplaatst vinden.. zeker als het dan ook nog een Mack wordt met die über lelijke rails van ze die men nooit fatsoenlijk gaat kunnen wegwerken.
Het is jammer dat de aquatrax van Intamin zo geflopt is en het enige model niet eens een daadwerkelijke splash bevat (terwijl het systeem wel meerdere types splash kan maken). Die rails is subtiel genoeg om goed te kunnen themen.. maar zelfs dan zou ik dit liever in China (niet tibet) of Mexico zien komen.
===========================
Ik ben overigens geen grote kenner van fundamenten.. waaraan herkennen jullie dat dit een achtbaan wordt?? Ik zie inderdaad achterin een aantal vierkante betonnen fundamenten ontstaan, maar die lijken mij véél te groot voor achtbaan footers. Zouden dat niet ook gewoon funderingen voor Thema-objecten kunnen zijn??