Dat La Liga spul mogen ze houden. Ook dat 4e park. Laat ze eerst van Ferrari Land maar eens een volwaardig park maken. En ook het waterpark kan wel een flinke upgrade gebruiken. Blijf het gewoon oerdom vinden om een 4e park op de parking van het waterpark te zetten, wat eigenlijk de enige zinvolle uitbreidingsruimte voor het waterpark is..
On Topic: Wat mij perfect zou lijken op deze plek is een interactieve darkride waar je zelf de western-held kunt uithangen en op doelen kunt schieten. Het park heeft weliswaar al zo een soort attractie, maar je zou het hier weer heel anders kunnen vormgeven natuurlijk. Wellicht zonder 3D en met meer echte theming.
Een kleine familieachtbaan die eigenlijk meer darkride dan achtbaan is zou zeker ook niet misstaan.
Echter: Als het volgend jaar al moet openen, weet ik niet wat ik qua thematische vormgeving moet verwachten.
Ik hoop uiteraard ook dat langs de straatkant er weer mooie, nieuwe Far West gevels komen met net zo veel detail en humor (en kwaliteit) als de oude gevels.. Echter vrees ik daar een beetje voor als ik de projecten zo bekijk die gebouwd zijn sinds het vertrek van Universal.. Het zou me niet verbazen als je binnen 5 jaar precies kunt zien dat dit er naderhand in gezet is doordat de theming duidelijk begint te laten zien dat de kwaliteit beduidend lager is dan in het oude gedeelte van het park.
Edit: Het rechtse gedeelte zal vrij blijven lijkt me. Je kunt daar een stukje toegangsweg zien voor de show. Het lijkt me aannemelijk dat deze doorgetrokken wordt naar het Steakhouse, gezien de bevoorradingsweg voor dat Steakhouse komt te vervallen.