R013 Vreselijke wingcoaster? Hij is zeker ruw maar de launch is heerlijk krachtig
Je weet dat ik 1,95 ben en dat het comfort van deze Intamin beugels niet heel fijn is voor lange mensen toch? Nogmaals; het is mijn mening he. Ik vind Furious Baco echt 1 van de slechtste en pijnlijkste achtbanen die je kan bedenken op deze aardkloot. En dan overdrijf ik het echt niet 😛. Overigens vraag ik mij af wat de populariteit van Furious Baco zou doen als het een hogere capaciteit had en niet direct de eerste en laatste attractie van het resort was. Ik denk dat de wachtrijen dan amper boven de 30 minuten uitkomen. Hoewel, in PortAventura kunnen ze heel goed wachtrijen creëren. Of gewoon hele gebieden te sluiten.
Ik meet zeker niet met 2 maten. Het resort bestaat gewoon uit 2 delen. Alles wat ooit is neergezet is mooi en tof. Maar 'ok' onderhouden. Alles wat nieuw is neergezet, met uitzondering van Shambhala, is eigenlijk gewoon niet heel goed. Dus mensen beoordelen het park vooral hoe het ooit is bedacht en neergezet. Mijn mening gaat over alles wat 'nieuw' is. Want feitelijk is dat gewoon niet heel indrukwekkend en/of goed.
Dus ja, misschien meet ik het toch met 2 maten. Maar ik heb bijzonder weinig vertrouwen in alle toevoegingen in dit park zeker na het zien van Ferrari. En met de aankondiging van die voetbaltoevoegingen heb ik er nog niet echt veel meer vertrouwen in dat het echt lekker gaat. En dan heb ik het eigenlijk niet over de vreselijke operations van dit park. Maar daar hebben we volgens mij dezelfde mening in 😛
Wat Disney in deze discussie heeft te maken snap ik eerlijk gezegd niet. Want dat is mijn mijn mening een totaal andere discussie met totaal andere case. Voor mijn mening daar verwijs ik je door naar de Ochtend in Pretparkland podcast. Ik geef hier mijn mening over de meest recente toevoegingen in het resort in Spanje. En die zijn, wake up call, niet zo heel goed naar mijn inziens. En dan mag de sky line mooi zijn. Het is mooi van ver. Verre van mooi als je dichtbij bent. Het park leunt gewoon op een briljant ontworpen park maar weet het eigenlijk niet echt nog voort te zetten. Je mag er ook echt een andere mening over hebben hoor.
Overigens staat dit los van de hotels. Die zijn echt heel goed en briljant. Maar ja; daar is op langere termijn meer geld mee te verdienen als je dat gewoon goed doet.
Edit 3: Dan hoop ik natuurlijk vooral dat ik ongelijk heb met de nieuwe toevoegingen in het Western gebied. Laten we hopen dat dit echt iets gaafs wordt. Tegelijkertijd snap ik niet zo goed waarom ze die oude simulator niet ombouwen. Maar wie weet.