John aangezien het of hier reageren is, of mailen wat niemand ziet en niet altijd beantwoord wordt, toch even zo.
Beantwoorden als fan of als admin, dat verschil bestaat imo niet echt. In elk geval niet zolang dat visueel of tekstueel niet duidelijk wordt gemaakt. Je kunt van users niet verwachten dat ze dat verschil automatisch lezen. Ik als kritische user verwacht eigenlijk ook dat een admin daar zorgvuldiger mee omgaat. Jullie rol is vrijwillig, maar niet vrijblijvend. Een mening mag iedereen hebben, maar de manier waarop die geuit, of herhaaldelijk doorgedrukt wordt, is wel van belang. De admin hier in kwestie is hier vaker op aangesproken, door mijzelf maar ook door anderen, en dus zie ik hier inderdaad weinig lering uit als er wéér een post vol met ontkenningen en tegenargumenten volgt. Prima, maar kies dan een andere rol.
Deze post is misschien wat meer op de man, maar zeker niet bedoeld als persoonlijke aanval. @Michael ik waardeer je als poster en als liefhebber, maar er wordt wel een patroon zichtbaar wat onwetende users stoort. Een pas op de plaats is misschien niet gek